fusionman Postat 14 februari 2008 Postat 14 februari 2008 Hej, Jag behöver lite fler referenser till min verksamhet. Därför erbjuder jag mig nu att mixa några låtar gratis i utbyte mot att jag får lägga upp dem på min webbplats. Kan vara produktions-jobb också. Bara att jag får använda mig av de färdiga låtarna. Här är min site: www.fusionproductions.se Mvh Henric
joachime Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Tips: Lägg upp någon mix du har gjort så man för ett hum om vad du kan göra. En annan sak. Använd gärna dina tidigare trådar på samma tema istället för att skapa flera likadana.
fusionman Postat 15 februari 2008 Trådstartare Postat 15 februari 2008 Tips: Lägg upp någon mix du har gjort så man för ett hum om vad du kan göra. En annan sak. Använd gärna dina tidigare trådar på samma tema istället för att skapa flera likadana. Ok, ska tänka på det. /Henric
fusionman Postat 5 mars 2008 Trådstartare Postat 5 mars 2008 Här är en länk till musik som jag varit inblandad i: www.fusionproductions.se/referenser.html
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.