Magpie Postat 14 februari 2008 Dela Postat 14 februari 2008 Jag provade funktionen att ladda hem en tråd så att den sparas i ett Word dokument, jag provade även alternativet att spara en html länk. Vet inte vad det beror på men i båda nerladdade fallen visas tråden med svart bakgrund och blir då oläslig. Går detta att åtgärda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 14 februari 2008 Dela Postat 14 februari 2008 Hej, det ska lösa sig per automatik när jag har hunnit slipa klart på beta-skalet som just nu testas. Följ instruktionerna i tråden för att gå över till det nya skalet (som kan förändras) och gör nedladdningen där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 februari 2008 Dela Postat 14 februari 2008 Jag provade funktionen att ladda hem en tråd så att den sparas i ett Word dokument, jag provade även alternativet att spara en html länk. Vet inte vad det beror på men i båda nerladdade fallen visas tråden med svart bakgrund och blir då oläslig. Går detta att åtgärda? aha! piratkopiering av forumet.. det blir böter.. skicka in 2000 spänn på mitt plusgiro.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 14 februari 2008 Dela Postat 14 februari 2008 Jag provade funktionen att ladda hem en tråd så att den sparas i ett Word dokument, jag provade även alternativet att spara en html länk. Vet inte vad det beror på men i båda nerladdade fallen visas tråden med svart bakgrund och blir då oläslig. Går detta att åtgärda? aha! piratkopiering av forumet.. det blir böter.. skicka in 2000 spänn på mitt plusgiro.. 😆 Ååååhhhhh näää du gubbe lilla....Dom ska fördelas på forumets ALLA medlemmar...Eller hur... Hur många är vi...12-13000?!?!? Blir inte mycke öre för den sti..öhhh.... forumpengen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 februari 2008 Dela Postat 14 februari 2008 Jag provade funktionen att ladda hem en tråd så att den sparas i ett Word dokument, jag provade även alternativet att spara en html länk. Vet inte vad det beror på men i båda nerladdade fallen visas tråden med svart bakgrund och blir då oläslig. Går detta att åtgärda? aha! piratkopiering av forumet.. det blir böter.. skicka in 2000 spänn på mitt plusgiro.. 😆 Ååååhhhhh näää du gubbe lilla....Dom ska fördelas på forumets ALLA medlemmar...Eller hur... Hur många är vi...12-13000?!?!? Blir inte mycke öre för den sti..öhhh.... forumpengen 😆 hehe precis! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 14 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2008 Jag kan väl ge 2000 kr till ALLA forummedlemmar för att jag nyttjar studioforumets nerladdningstjänst 😉 Tack Olsberg, jag ska prova med det nya skalet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 15 februari 2008 Dela Postat 15 februari 2008 Jag kan väl ge 2000 kr till ALLA forummedlemmar för att jag nyttjar studioforumets nerladdningstjänst 😲 Precis, det skulle ju bara bli blygsamma 24-26 miljoner spänn att punga ut. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 26 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 26 februari 2008 (redigerat) Jag upptäckte nyss att ihopslagna stora trådar inte laddas ner i sin helhet. Jag provade en off-topic tråd och den laddas inte ner som den ska. Det sista inlägget som syns är från 2007. Både nya och gamla skalet provades. Hoppas det går att fixa. Redigerat 26 februari 2008 av Magpie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.