Einar182 Postat 14 februari 2008 Postat 14 februari 2008 Hey! Var nyss och köpe Cubase Studio 4 och vart sugen på att testa de men just nu kör jag Windos Vista men ska byta till XP om några veckor så tänkte höra om de funkar att instalera nu och sen när man blåst rent datorn och kört in XP så funkar de att insalera igen, så de inte är låst på nått sätt?? 😮
Björn Olsberg Postat 14 februari 2008 Postat 14 februari 2008 Nej, det är ingen fara eftersom Cubase inte aktiveras. Du kan installera programmet på så många burkar hemma du vill, det är nyckeln som krävs för att du ska kunna starta programmet.
Einar182 Postat 14 februari 2008 Trådstartare Postat 14 februari 2008 Nej, det är ingen fara eftersom Cubase inte aktiveras. Du kan installera programmet på så många burkar hemma du vill, det är nyckeln som krävs för att du ska kunna starta programmet. så då kan jag alltså instalera de här hemma sen även i studion? man behöver inte usb nyckeln när man startar eller så utan bara vid instalationen??...har aldrig använt sånt nyckel förut så vet inte hur dem funkar 😮
joachime Postat 14 februari 2008 Postat 14 februari 2008 Du behöver nyckeln för att starta programmet, inte vid installation. Så se till att hålla hårt i nyckeln. Utan den kan du inte använda ditt program!
Einar182 Postat 14 februari 2008 Trådstartare Postat 14 februari 2008 Du behöver nyckeln för att starta programmet, inte vid installation. Så se till att hålla hårt i nyckeln. Utan den kan du inte använda ditt program! Okiey great då vet jag 😮 thanks
supreme Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 Vad händer om nyckeln råkar gå sönder då? (inte för att det har hänt mig men)... (allvarligt, det har inte hänt mig)
Linus Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 Vad händer om nyckeln råkar gå sönder då? Steinberg listar alla möjliga scenarion och följder.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.