Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Vet någon om Rise Against kommer till Sverige? Är riktigt sugen på att se dom live, skicka om ni vet!

MVH Johan

För mig att jag läste här på forumet idag att de kommer till hultsfred. Antar du menar RATM

//Anders

EDIT: Visst gjorde jag det 🙂HÄR är länken till tråden

Redigerat av Gizmozis
Postat (redigerat)

Gissar att han tänker på punkbandet Rise Against, man brukar ju veta vad ens favoritband heter 🙂 . En snabb googling tog mig till deras website och där kan man se deras planerade spelningar. Modernt!

Edit: Dogbuerner var visst snabbare än mig...

Redigerat av Emil
Postat
Gissar att han tänker på punkbandet Rise Against, man brukar ju veta vad ens favoritband heter 😲 . En snabb googling tog mig till deras website och där kan man se deras planerade spelningar. Modernt!

Edit: Dogbuerner var visst snabbare än mig...

Måste ha varit riktigt trött igår. Läste inte rise utan rage, och sen kopplade det i mitt huvud till alla som säger rage against, sedan inget mer när de menar RATM. Men då löste sig ju det iaf 😉

//Anders

Postat

Inte för att vara en jag-kännde-till-dem-innan-dig men jag har älskat dem sedan deras första skiva 2001, The Unraveling. När sedan Revolutions Per Minute kom 2003 så gjorde jag på mig... En av de bästa plattor som gjorts enligt min mening. Jag har många gånger sagt till vänner att om jag skulle se Rise Against uppträda så skulle jag pyla som en pubertetsfylld fjortistjej på en Michael Jackson konsert. Tim McIlrath har den bästa hardcore-/skrikrösten jag vet. MvH

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.