Jump to content
Annons

Queen - You and I på piano


Alex-n

Recommended Posts

Tjenare.

Jag har spelat in när jag spelar en av de mest underskattade låtarna av Queen på piano, You and I heter den.

Vill bara höra lite allmänt vad ni tycker, det är ju inte det enda jag kan såklart och låten är inte alls avancerad - men jävligt bra enligt mig, men det måste ju inte vara avancerat för att det ska låta bra, right? 😑

Jag har spelat i ungefär tio månader, eller ett år och en månad egentligen men jag har haft avbrott på några månader då jag inte ens rört pianot.

Och snälla ni, om ni tittar på den, kommentera här eller på youtube är ni goa! Älskar kommentarer 😱

Redigerat av Alex-n
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
LOL! Det verkar så galet att den kanske skulle fungera 🙁

Admin har gått in i enhetshanteraren och avaktiverat ljudkortet, har inga rättigheter dit.. 🙁

Haha, ta med dig en intern hårddisk där du har installerat ett OS då, så startar du den när inte han är där, då är det ju bara att ösa på ;D Men hädanefter håller vi oss till topic 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, funkar inte. Har program som måste köras från nuvarande inloggning :/

Japp, topic blir det 🙂

Jag tror aldrig jag hört just den Queen-låten, en av mina personliga favoriter är Bohemian Rapsody - alla kategorier! 🙁

Alex-n: Gör du egen musik oxå eller spelar du enbart covers? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, funkar inte. Har program som måste köras från nuvarande inloggning :/

Japp, topic blir det 🙁

Jag tror aldrig jag hört just den Queen-låten, en av mina personliga favoriter är Bohemian Rapsody - alla kategorier! 🙁

Alex-n: Gör du egen musik oxå eller spelar du enbart covers? 🙂

Ahaja, fan då 🙂

Nae det förvånar mig inte att du inte hört den, den är inte så känd trots att den är svinigt bra enligt MÅNGA Queen-fans.

Jag gör bådeoch, lär mig allt möjligt och gör även eget varje dag typ. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

såna här tillfällen är det tråkigt att vara på jobbet utan ljud :/

Så sant 🙁 . Och med en IT-ansvarig som loggar allting man gör 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...