Reason Postat 10 oktober 2004 Postat 10 oktober 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Get on down ARTIST/GRUPP: Reason GENRE: House LÅTLÄNGD:4.47 KOMPOSITÖR: Reason PRODUCENT: Reason EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.7 megabyte STATUS: skiss LÅTLÄNK: Borttagen: Väntar på sitt öde... En ny liten trevlig danslåt? Gärna lite feedback EDIT sorry jag missade Demoreglerna Redigerat 11 oktober 2004 av Reason
Lindeberg Postat 10 oktober 2004 Postat 10 oktober 2004 (redigerat) Jag gillar den. edit: men det visste du redan... Redigerat 10 oktober 2004 av Dumb Dan
Reason Postat 10 oktober 2004 Trådstartare Postat 10 oktober 2004 (redigerat) Jag gillar den. edit: men det visste du redan... lyssna igen, lite nytt 😉 Edit Tack DD Redigerat 10 oktober 2004 av Reason
Kill All Autotuner Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 underbart .......... kände ett ögonblick att jag åter stod på ett dansgolv i Brighton 1991.
Reason Postat 11 oktober 2004 Trådstartare Postat 11 oktober 2004 (redigerat) Tackar KAA. Kul att du gillar 🙂 Redigerat 11 oktober 2004 av Reason
Lundin Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 Lyssnade som snabbast igår kväll och en fråga som slog mig: vad har du för planer? tyckte att det började krypa i kroppen efter en stunds monotont kompande 🙂 .. eller har jag missat något? ( det är för den skull inte dåligt gjort, tvärtom )
Reason Postat 11 oktober 2004 Trådstartare Postat 11 oktober 2004 Lyssnade som snabbast igår kväll och en fråga som slog mig: vad har du för planer? tyckte att det började krypa i kroppen efter en stunds monotont kompande 🙂 .. eller har jag missat något? ( det är för den skull inte dåligt gjort, tvärtom ) 😆 Låten är en skiss så planen är att om det finns delar som svänger så skall jag strukturera bättre eller kanske låta de mala på tills man storknar 😄 Kul att det inte va dåligt iaf 😄 Tack Demonen
Egghuvud Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 Snyggt. Bra ljud. Saknar lite nerv eller... hur man skall uttrycka det. Produktionene och mixen låter bra. Snygg röst. kanske du kunde gjort något mer med den? 🙂
Reason Postat 11 oktober 2004 Trådstartare Postat 11 oktober 2004 Snyggt. Bra ljud. Saknar lite nerv eller... hur man skall uttrycka det. Produktionene och mixen låter bra. Snygg röst. kanske du kunde gjort något mer med den? 😆 Tack för konstruktiv kritik Egghuvud 😄 (börja använda min röst mer 🙂 ja kanske det 😄
robertus Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 Vet inte om jag fattar det hela rätt nu men saknas det inte nåt mer instrument? Jag har absolut inget emot enformighet men för att göra det mer intressant och skapa mer dynamik hade jag lagt till en synt till 😄 Låten har potential. 😄
Reason Postat 11 oktober 2004 Trådstartare Postat 11 oktober 2004 Vet inte om jag fattar det hela rätt nu men saknas det inte nåt mer instrument? Jag har absolut inget emot enformighet men för att göra det mer intressant och skapa mer dynamik hade jag lagt till en synt till 😄 Låten har potential. 😄 Tack Robertus 🙂 skall fundera på dina synpunkter
robertus Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 Youre welcome 😄 Låten är ju bra. Visst ska man lyssna på andra men man för att man själv ska må bra bör man lyssna på "den inre rösten" dvs ha lite gut feeling. 😄
Lundin Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 dvs ha lite gut feeling. 😆 ..sitter man tillräckligt länge får man Butt-feeling... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.