Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har problem med min installation av Photoshop CS3, den säger att jag måste stänga av iexplorer.exe.

Hur gör man?

Jag har testat att gå in och avsluta processen av iexplorer.exe på ctrl+alt+delete / aktivitetshanteraren men det kommer alltid upp en process igen, gör jag fel?

Går det överhuvud taget att stänga av iexplorer.exe helt?

Tacksam för svar! 😐

Annons
Postat

Vet inte om det har med det att göra. Men se till att ingen installation av tidigare versioner av Photoshop ligger och skräpar nånstans. Starta om datorn och kör installationen det första du gör.

Postat
Vet inte om det har med det att göra. Men se till att ingen installation av tidigare versioner av Photoshop ligger och skräpar nånstans. Starta om datorn och kör installationen det första du gör.

Jag har ingen annan version av photoshop, dethär är en relativt ny dator. Jag har testat att starta om datorn och göra så som du säger, men det funkar fortfarande inte "/

Postat

Lika kraftfullt, mycket sämre gränssnitt. Har du nu "köpt" Photoshop (för det har du väl 😲 ) så tycker jag du ska köra på det. Hoppas du hittar en lösning!

Postat
Lika kraftfullt, mycket sämre gränssnitt. Har du nu "köpt" Photoshop (för det har du väl 😆 ) så tycker jag du ska köra på det. Hoppas du hittar en lösning!

"Sämre" är väl ändå en smaksak hörrudu! Jag tycker det är myyyyyycket bättre 😛

Postat
Lika kraftfullt, mycket sämre gränssnitt. Har du nu "köpt" Photoshop (för det har du väl 😆 ) så tycker jag du ska köra på det. Hoppas du hittar en lösning!

"Sämre" är väl ändå en smaksak hörrudu! Jag tycker det är myyyyyycket bättre 😛

Vad förvånande hörrudu! Det var ganska förutsägbart vad du skulle tycka om det programmet. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.