JonathanA Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 Tjoo allesammans! đ Jag Ă€r en hobbyproddare ifrĂ„n Stockholm. Har producerat sen yngre tonĂ„ren (Ă€r nu 22 Ă„r). Det började med Ejay vandrade sedan vidare till rebirth och nu sen reason 1 slĂ€pptes sĂ„ har jag suttit med det och gĂ„tt igenom alla versioner, arbetar förnĂ€rvarande med Reason 4. Men jag söker stĂ€ndigt utveckling och testar hela tiden nya program mm. Musiken brukar te sig till att bli antingen melodisk trance, proggressive trance, house, proggressive house, tribal trance/house med en touch av electro ibland. Pillade Ă€ven med lite psy och goa ett tag men inte mycket av det lĂ€ngre. Ăr alltid öppen för olika sammarbeten av olika slag, sĂ„ det Ă€r bara att höra av er! đ Hoppas jag finner och ger mĂ„nga svar pĂ„ detta i forum i framtiden. đ MVH Jonathan A
Novembernatt Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.