Hyperkabob Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 Tjo alla glada forumiter! Jag är en dalmas som hängt en del på detta eminenta forum ett tag utan att ha varit aktiv, men jag hade nu tänkt ändra på det. Pluggar till sjuksköterska i falun och har stött på så mycket människor som hållt på med musik under studietiden att jag blivit inspirerad till att börja musicera lite själv. Har plockat upp gitarren och försöker mig på att spela lite på klaviatur med varierad framgång. Tror det går framåt dock, om än långsamt. Det jag hittills lyckats producera är väl mest drum 'n' bass-influerat material och en del electronica. Reason är här the weapon of choice. Självfallet så lyssnar jag även på musik. Några av favoriterna just nu är japanska Cornelius, Rymdkraft (som jag upptäckte här på forumet i somras) och Matthew Shipp, en av de mest intressanta jazzpianister jag lyssnat på. Med risk för att bli allt för långrandig avslutar jag nu.
Anders F Postat 11 februari 2008 Postat 11 februari 2008 Välkommen hit!! Hoppas man får höra några alster i framtiden nu när du blir mer aktiv 🙂 Matthew Shipp lät intressant, det ska jag kolla upp. MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.