Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ingen pĂ„ forumet gratulerade mig nĂ€r jag fyllde Ă„r. Är jag mindre betydelsefull eller kan min vĂ€nskap inte generera möjligheter som tidnings Ă€gare/redaktör/etc kan? Olsberg, du ska inte ta illa upp av denna piken. MvH

musik (oregistrerad)
Postat

GRATTIS!

🙂

Postat
, Olsberg!
Postat

Helt otroligt grabben!

Vem kan tro att du Àr femtio bast?

Jag visade frugan korten pÄ dig, och hon gissade pÄ max 47-48.

Det Àr alltid lika kul att trÀffa dig och höra hur livet i stockholm gestaltade sig pÄ din tid.

Även ditt sprĂ„k Ă€r lite roligt, typ gammelsvenska eller nĂ„t.

Jag tyckte nÀstan lite synd om dig pÄ IRLen nÀr du satt och snorade och grÀt över att man lagt ner spÄrvagnarna i stockholm, men samtidigt Àr du ju duktig pÄ att ta till dig nya idéer. Jag menar, du kan skicka och ta emot mejl, söka pÄ Internet m.m vilket inte Àr helt vanligt i din Älder. Tror till och med att jag sÄg att du satt och fumlade med en mobiltelefon. Àven om den saknade batteri.

Varmt grattis!

R

p.s tror du att du kan skicka en ny födelsedagskalasinbjudan, det verkar som om den du skickade kommit bort i posten? Kanske nÄgon kan hjÀlpa dig att göra en i word (ett sorts ordbehandlingsprogram) och mejla (via Internet) till mig istÀllet??

d.s

Postat

Stort stort Grattis!!!

50 bast? kan det verkligen stĂ€mma 😉

Postat
Helt otroligt grabben!

Det Àr alltid lika kul att trÀffa dig och höra hur livet i stockholm gestaltade sig pÄ din tid.

Jag tyckte nÀstan lite synd om dig pÄ IRLen nÀr du satt och snorade och grÀt över att man lagt ner spÄrvagnarna i stockholm, men samtidigt Àr du ju duktig pÄ att ta till dig nya idéer. Jag menar, du kan skicka och ta emot mejl, söka pÄ Internet m.m vilket inte Àr helt vanligt i din Älder. Tror till och med att jag sÄg att du satt och fumlade med en mobiltelefon. Àven om den saknade batteri.

Varmt grattis!

R

p.s tror du att du kan skicka en ny födelsedagskalasinbjudan, det verkar som om den du skickade kommit bort i posten? Kanske nÄgon kan hjÀlpa dig att göra en i word (ett sorts ordbehandlingsprogram) och mejla (via Internet) till mig istÀllet??

d.s

😆

Postat

Man blir ju rörd över ödmjukheten, tack Ä tack för de fina presenterna och den fina tÄrtan. Kanske var den lite svampig, men karamellerna vars fÀrgÀmnen smÀlt ut i fuskgrÀdden smakade faktiskt bÀttre Àn de sÄg ut.

Helt otroligt grabben!

Varmt grattis!

R

d.s

KÀnner inte till nÄgot sÄdant program. Men internet kan jag! Det Àr Àr man fÄr reklam numera, och dÀr man kan fÄ massa inbjudningar till jÀtteskojiga tÀvlingar om film pÄ nÄgot som heter Fakebok, och sÄ kan man leta rÀtt pÄ vÀnner man har haft anledning att inte prata med pÄ 25 Är.

HÀlsa förresten din fru att hon dÄ verkligen har förmÄgan att se skönheten i andra mÀnniskor.

...

Tack Roffe!

Stort stort Grattis!!!

50 bast? kan det verkligen stĂ€mma 😆

Well, om frĂ„gan var Ă€rlig sĂ„... nej. Hoppas inte det ser ut sĂ„ â˜ș

Den riktiga Äldern stÄr i profilen, eller lÀngst ner pÄ forumöversikten dÀr alla födelsedagar visas.

Tack igen, alla!

Postat (redigerat)
:rolleyes: Oops..missade detta *skyller pÄ jobbet* grattis i efterskott Oldsberg! *Insert B-day Cake Picture Here* Redigerat av Zefhyros
Postat

jag satte i halsen nÀr jag sÄg 50.. men sen efter en snabbkoll pÄ din medlemspres. sÄg jag ju 35.

jag var nÀra pÄ att revidera hela min vÀrldsbild dÀr ett tag, ALL CAUSE OF ROFFE!!! men det gick snabbt över. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.