ThomasJ Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Hipp hipp hurra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tracer Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Antar att det handlar om åldersökning.. Stämmer in och hurrar från Borlänge 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Limpan Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 hipp hipp hurrra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Åhå! Är det den vises födelsedag?? *ta av sig hatten* Ha den äran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Ha den äran idag....Ha den äran idag....Ha den äran herr olsberg....ta en sup och va glad! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Ingen på forumet gratulerade mig när jag fyllde år. Är jag mindre betydelsefull eller kan min vänskap inte generera möjligheter som tidnings ägare/redaktör/etc kan? Olsberg, du ska inte ta illa upp av denna piken. MvH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 GRATTIS! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Your browser does not support the HTML5 audio tag , Olsberg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Your browser does not support the HTML5 audio tag , Olsberg! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Grattis! Hur mycket fyller han? Om någon vågar berätta... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Helt otroligt grabben! Vem kan tro att du är femtio bast? Jag visade frugan korten på dig, och hon gissade på max 47-48. Det är alltid lika kul att träffa dig och höra hur livet i stockholm gestaltade sig på din tid. Även ditt språk är lite roligt, typ gammelsvenska eller nåt. Jag tyckte nästan lite synd om dig på IRLen när du satt och snorade och grät över att man lagt ner spårvagnarna i stockholm, men samtidigt är du ju duktig på att ta till dig nya idéer. Jag menar, du kan skicka och ta emot mejl, söka på Internet m.m vilket inte är helt vanligt i din ålder. Tror till och med att jag såg att du satt och fumlade med en mobiltelefon. även om den saknade batteri. Varmt grattis! R p.s tror du att du kan skicka en ny födelsedagskalasinbjudan, det verkar som om den du skickade kommit bort i posten? Kanske någon kan hjälpa dig att göra en i word (ett sorts ordbehandlingsprogram) och mejla (via Internet) till mig istället?? d.s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Exil Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Stort stort Grattis!!! 50 bast? kan det verkligen stämma 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Helt otroligt grabben!Vem kan tro att du är femtio bast? Jag visade frugan korten på dig, och hon gissade på max 47-48. Det är alltid lika kul att träffa dig och höra hur livet i stockholm gestaltade sig på din tid. Även ditt språk är lite roligt, typ gammelsvenska eller nåt. Jag tyckte nästan lite synd om dig på IRLen när du satt och snorade och grät över att man lagt ner spårvagnarna i stockholm, men samtidigt är du ju duktig på att ta till dig nya idéer. Jag menar, du kan skicka och ta emot mejl, söka på Internet m.m vilket inte är helt vanligt i din ålder. Tror till och med att jag såg att du satt och fumlade med en mobiltelefon. även om den saknade batteri. Varmt grattis! R p.s tror du att du kan skicka en ny födelsedagskalasinbjudan, det verkar som om den du skickade kommit bort i posten? Kanske någon kan hjälpa dig att göra en i word (ett sorts ordbehandlingsprogram) och mejla (via Internet) till mig istället?? d.s 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zipzap Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 10 februari 2008 Dela Postat 10 februari 2008 Man blir ju rörd över ödmjukheten, tack å tack för de fina presenterna och den fina tårtan. Kanske var den lite svampig, men karamellerna vars färgämnen smält ut i fuskgrädden smakade faktiskt bättre än de såg ut. Helt otroligt grabben!Vem kan tro att du är femtio bast? Jag visade frugan korten på dig, och hon gissade på max 47-48. Det är alltid lika kul att träffa dig och höra hur livet i stockholm gestaltade sig på din tid. Även ditt språk är lite roligt, typ gammelsvenska eller nåt. Jag tyckte nästan lite synd om dig på IRLen när du satt och snorade och grät över att man lagt ner spårvagnarna i stockholm, men samtidigt är du ju duktig på att ta till dig nya idéer. Jag menar, du kan skicka och ta emot mejl, söka på Internet m.m vilket inte är helt vanligt i din ålder. Tror till och med att jag såg att du satt och fumlade med en mobiltelefon. även om den saknade batteri. Varmt grattis! R p.s tror du att du kan skicka en ny födelsedagskalasinbjudan, det verkar som om den du skickade kommit bort i posten? Kanske någon kan hjälpa dig att göra en i word (ett sorts ordbehandlingsprogram) och mejla (via Internet) till mig istället?? d.s Känner inte till något sådant program. Men internet kan jag! Det är är man får reklam numera, och där man kan få massa inbjudningar till jätteskojiga tävlingar om film på något som heter Fakebok, och så kan man leta rätt på vänner man har haft anledning att inte prata med på 25 år. Hälsa förresten din fru att hon då verkligen har förmågan att se skönheten i andra människor. ... Tack Roffe! Stort stort Grattis!!! 50 bast? kan det verkligen stämma 😆 Well, om frågan var ärlig så... nej. Hoppas inte det ser ut så ☺️ Den riktiga åldern står i profilen, eller längst ner på forumöversikten där alla födelsedagar visas. Tack igen, alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zefhyros Postat 11 februari 2008 Dela Postat 11 februari 2008 (redigerat) Oops..missade detta *skyller på jobbet* grattis i efterskott Oldsberg! *Insert B-day Cake Picture Here* Redigerat 11 februari 2008 av Zefhyros Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 februari 2008 Dela Postat 11 februari 2008 jag satte i halsen när jag såg 50.. men sen efter en snabbkoll på din medlemspres. såg jag ju 35. jag var nära på att revidera hela min världsbild där ett tag, ALL CAUSE OF ROFFE!!! men det gick snabbt över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.