Jump to content
Annons

kulturbutiken.com

Recommended Posts

021prod (oregistrerad)
Postat

Nu är butiken öppen.

Kolla in vad som redan finns att beställa.

Vill du sälja din produktion i butiken?

Kontakta oss då på info@kulturbutiken.com

Annons
Postat

Halloj

Kollade på sidan, det som saknades va att man inte kunde få lyssna på några smakprov på skivorna. Det vore väll inte så dumt att föra in?

MVH

Anders

021prod (oregistrerad)
Postat

Det kommer!

Det gäller att artisterna skickar snippets till mig.

Halloj

Kollade på sidan, det som saknades va att man inte kunde få lyssna på några smakprov på skivorna. Det vore väll inte så dumt att föra in?

MVH

Anders

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

1. Hur många procent tar ni i förtjänst?

2: Får man själv sätta priserna på cd:na? Jag såg att en kostade 40 och en annan 70 spänn - för 4 låtar på vardera (singlar).

3. Får de sålt några tavlor? (priser 3000-5300 SEK).

4. Var och en som har en egen hemsida kan väl INTE sälja sina prylar, va?! Jag menar, t-shirts, cd:s m.m., eller hur var det med den saken? För något år sedan skrev jag till olika webhotell och ALLA svarade att jag då måste ha registrerat företag och teckna Företagsabonnemang hos dem och inte som privatperson. Men det är väl där NI kommer in då? Är det inte er affärsidé helt enkelt?

5. Är det cd-audio eller cdr-utgåvor, eller går det bra vilket som, precis som hos CD Baby, USA?

🙂

:musik

021prod (oregistrerad)
Postat

1. Förtjänsten är lite olika beroende på vad det är och vad det kostar.

2. Den ena är pressad cd och den andra brännd.

3. Jag öppnade i går så än så länge är inga tavlor sålda.

4. Jag driver detta som en hobbyverksamhet då jag knappt tjänar nå cash på det.

5. Både brännt och pressat.

/Oscar

Hej!

1. Hur många procent tar ni i förtjänst?

2: Får man själv sätta priserna på cd:na? Jag såg att en kostade 40 och en annan 70 spänn - för 4 låtar på vardera (singlar).

3. Får de sålt några tavlor? (priser 3000-5300 SEK).

4. Var och en som har en egen hemsida kan väl INTE sälja sina prylar, va?! Jag menar, t-shirts, cd:s m.m., eller hur var det med den saken? För något år sedan skrev jag till olika webhotell och ALLA svarade att jag då måste ha registrerat företag och teckna Företagsabonnemang hos dem och inte som privatperson. Men det är väl där NI kommer in då? Är det inte er affärsidé helt enkelt?

5. Är det cd-audio eller cdr-utgåvor, eller går det bra vilket som, precis som hos CD Baby, USA?

🙂

:musik

021prod (oregistrerad)
Postat

Kul att ni gillar det!

Det kommer mer skivor snart

• 2 veckor senare...
021prod (oregistrerad)
Postat

Nu har vi många fler artiklar i lager!

Check it out!!!

www.kulturbutiken.com

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.