antimelodicassault (oregistrerad) Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 känner någon till någon bra film-editerings program för pc? /ama
Anders F Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Hur avancerat skall det vara? Om du bara skall ha det för att klippa lite och göra några övergångar mellan klippen, samt lägga på lite text så räcker det ju med ett rätt billigt program. Några mer avancerad som Avid har jag inte testat, men på jobbet gör vi lite filminspelningar (enkla sådana), och då har vi ett program för 700 kr som räcker för oss iaf. MVH Anders
Anders F Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 Pinacel?! Så hette det vi har på jobbet ja 😄 DETTA är det //Anders
antimelodicassault (oregistrerad) Postat 9 februari 2008 Postat 9 februari 2008 (redigerat) tack för tipsen, sågär är det jag försker blanda bilder och musik, har testat både en hammal och en ny version av magix (en för musik och en för video editering) båda hade samma problem man kunde inte förändra ljudvolymmen eller vido styrkan/syniligheten hur man vill ( lr så kommer jag inte på hur lol i magix ser det inte ut som att man kan flöresdra ljudet som man vill och låta ljudet gå upp och ner flera gånger under en sampling samma sak med bilder är avi's(mm) vet inte jag kankse borde fråga efter en vido Sequencer Redigerat 9 februari 2008 av antimelodicassault
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.