cerez (oregistrerad) Postat 8 februari 2008 Dela Postat 8 februari 2008 (redigerat) Go kväll! Eftersom man har tidsbrist och hittar så många roliga saker i efterhand tänkte jag att man skulle kunna få tips från andra här. Mitt bidrag till folkets helg porr är: Amplitube 2. Gitarr effekter och stärkare i din dator http://www.amplitube.com/Main.html?ATDownload Själv fördrar jag metal och test ljud finns på samma länk. Trum triggar dvs få riktigt trumljud i digitala trummor. Dessa är så pass kända så dom känner alla säkert redan till men EZdrummer, Addictive drums. Redigerat 9 februari 2008 av cerez Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 februari 2008 Dela Postat 8 februari 2008 ezd och AD är ju inga triggprogram utan virtuella trummisar.. triggprogram är APtrigga, drumagog etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cerez (oregistrerad) Postat 9 februari 2008 Dela Postat 9 februari 2008 ezd och AD är ju inga triggprogram utan virtuella trummisar..triggprogram är APtrigga, drumagog etc. Men du kan ju trigga ljudet från EZ till digitala trummor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.