Hemluth Postat 9 oktober 2004 Postat 9 oktober 2004 (redigerat) Nu har ÄNNU ett helt mystiskt problem dykt upp i Sonar. Den hade först fått för sig att den var Expired. så jag formaterade hela datorn. Efter tå hela dagar fick jag igng datorn igen. I natt installerade jag Sonar III och noterade att det fungerade mycket bra (första gången jag någonsin hört det fungera sedan jag köpte demot i sommras). Jag testade det ett antal gånger. Nu när jag sitter här och ska spla in står det "Sonar har stött på ett problem och måste avslutas". Ska man tolka det som något religiöst eller vad sjuton kan ha hänt nu? Brukar det bete sig såhär och någon som har någon vild fantasi om vad felet är? Redigerat 9 oktober 2004 av Hemluth
dede Postat 10 oktober 2004 Postat 10 oktober 2004 Jo, den rasar ibland, så spara ofta. Försök hämta uppdateringarna till version 3.11,. Finns två stycken på Cakewalks hemsida. Löser en del buggar åtminsyone med den bundlade V.samplern. Kolla vad det är du gör när den rasar. Virusprogram, för lite RAM kan vara andra felkällor....kanske
MusicGene Postat 10 oktober 2004 Postat 10 oktober 2004 jag använder aldrig VSamplern och Sonar III buggar aldrig för mig. Testa som sagt att stänga ner alla andra program och se om det blir bättre samt hämta uppdateringen!
Hemluth Postat 10 oktober 2004 Trådstartare Postat 10 oktober 2004 (redigerat) Det har löst sig nu. Det var Serice Pack 2 som inte fungerar ihop med Sonar III. :S Går det att uppdatera Testversionen? Jag har för mig att för att få ladda ner saker som gills som Support måste man vifta med ett giltigt serienummer. Redigerat 10 oktober 2004 av Hemluth
metz Postat 13 oktober 2004 Postat 13 oktober 2004 Min erfarenhet är att Sonar extremt sällan hänger sig. Kraschar programmet så är det så gott som alltid på grund av något plugin. Du måste ha serienummer för att kunna tanka hem uppdateringar och dom finns så vitt jag vet inte till demon. Tanka hem demon för Sonar 4 som är ute nu istället.
metz Postat 13 oktober 2004 Postat 13 oktober 2004 Har du problem med SP2 och Sonar så kolla in forumet på www.cakewalk.com där finns lösningen. Själv har jag inte haft något som helst problem med SP2 och Sonar.
Hemluth Postat 20 oktober 2004 Trådstartare Postat 20 oktober 2004 Tanka hem demon för Sonar 4 som är ute nu istället. Med vilka restriktioner?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.