lussegubben77 Postat 7 februari 2008 Postat 7 februari 2008 Hej hej!! Jag är en lite lagom flummig, 16 årig kille från blekinge som... gillar musik. Skriver själv en del, det mesta dock inte så... seriöst. En av mina klasskompisar sa idag att en av mina låtar låter som "dagispunk". Och det gör det!! Glad musik, ofta högt tempo och väldigt barnsliga texter... hihihi. Den absoluta drömmen är väl att låta som They Might Be Giants.. fast på svenska. Men... njae. Så bra är jag inte. Mina texter är alldeles för barnsliga, och även om jag gillar det försöker jag numera skriva liiite mera.. seriöst. Jag spelar gitarr, bas, liiite keyboard och sjunger. typ. Köpte nyligen lite väääldigt enkel inspelningsutrustning. Hade, om jag velat, kunnat köpa lite finare grejer, men är grymt snål, och dessutom besatt av tanken att det går att få alldeles acceptabelt ljud ur de billigaste grejerna också.. Var ett liitet tag sen jag registrerade mig här på Studio forum, men tänkte att det kunde passa sig att presentera sig lite nu när jag börjat spela in och allt! Förutom att jag gillar musik av alla de möjliga slag, älskar jag även att skriva! Så jag kanske borde passa på för onödigt långa inlägg som svar på de mest enkla frågor.. eheh.
Anders F Postat 7 februari 2008 Postat 7 februari 2008 Även att du varit ett litet tag här på forumet så säger jag välkommen 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.