J-5000 Postat 9 oktober 2004 Postat 9 oktober 2004 Tjao, vet någon en fin vst som kan läsa .rx2 filer ?
J-5000 Postat 9 oktober 2004 Trådstartare Postat 9 oktober 2004 Danke, danke och danke.. Skall spana upp alla tre 🙂
Claes Holmerup Postat 9 oktober 2004 Postat 9 oktober 2004 Misstänker att du menar VSTi - som står för VST Instrument. Om man glömmer bort det lilla i:et, så är det lätt att bli missuppfattad... //Claes, dagens språkpolis... 😮
J-5000 Postat 10 oktober 2004 Trådstartare Postat 10 oktober 2004 Hehe, jao, VSTi menar jag såklart 😮 Har fortfarande inte riktigt hittat det jag letar efter, har laddat ner demos på de förslag jag fått men vad jag söker är en VSTi (Tadaaa, hehe) som fungerar som Dr.Rex i Reason. Dvs att man laddar in .rx2 filen och för varje tangent man trycker ner på rollen så spelas de enskilda slice:arna upp.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 oktober 2004 Postat 10 oktober 2004 Trodde det var Intakt. Varför trodde du det?
Disobedient Postat 10 oktober 2004 Postat 10 oktober 2004 (redigerat) Trodde det var Intakt. Varför trodde du det? Kanske för att det ÄR intakt som läser .rx2... Redigerat 10 oktober 2004 av Disobedient
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.