Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tänkte att man skulle presentera sig lite.

Är en 22-årig student i Dalarna som har som intresse att leka lite på gitarren. Spelar so ofta jag hinner bredvid studierna och vill nu lära mig att kunna spela in något av det jag lekt fram. Är total nybörjare vad gäller musikproduktion och tom använda Audacity ter sig svårt för mig, Cubase ska vi inte tala om 🙂

KOmmer nog få se en hel del "puckade" frågor från yours truly men ett gott skratt förlänger livet och kan jag förlänga någons liv genom att skapa inlägg här så är jag nöjd med det 😎

Annons
Postat

Är en 22-årig student i Dalarna som har som intresse att leka lite på gitarren. Spelar so ofta jag hinner bredvid studierna och vill nu lära mig att kunna spela in något av det jag lekt fram. Är total nybörjare vad gäller musikproduktion och tom använda Audacity ter sig svårt för mig, Cubase ska vi inte tala om 🙂

KOmmer nog få se en hel del "puckade" frågor från yours truly men ett gott skratt förlänger livet och kan jag förlänga någons liv genom att skapa inlägg här så är jag nöjd med det 😎

Välkommen hit!

Var i Dalarna bor du?

Postat

Välkommen hit!

Var i Dalarna bor du?

I Falun håller jag hus 🙂

Postat
I Falun håller jag hus 😄

Då bor du inte så låmngt från mig då. Bor i Borlänge jag.

Trevligt, gick högstadie och gymnasie där. Har fortfarande föräldrar och lillbrorsa där med

Postat
Borlängebo här med 😄

Välkommen förresten

Finns det så mkt av oss pack här alltså 😄 Inte born and raised i blge själv men ändå 😄

Mollin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

KOmmer nog få se en hel del "puckade" frågor från yours truly men ett gott skratt förlänger livet och kan jag förlänga någons liv genom att skapa inlägg här så är jag nöjd med det 🙁

Välkommen hit!

Var i Dalarna bor du?

I Falun håller jag hus 🙂

Hejsan Falunbo! Jag bor också i Falun 🙂 Välkommen!

Redigerat av Mollin
Postat

Är en 22-årig student i Dalarna som har som intresse att leka lite på gitarren. Spelar so ofta jag hinner bredvid studierna och vill nu lära mig att kunna spela in något av det jag lekt fram. Är total nybörjare vad gäller musikproduktion och tom använda Audacity ter sig svårt för mig, Cubase ska vi inte tala om 😊

KOmmer nog få se en hel del "puckade" frågor från yours truly men ett gott skratt förlänger livet och kan jag förlänga någons liv genom att skapa inlägg här så är jag nöjd med det 🙂

Välkommen hit!

Var i Dalarna bor du?

I Falun håller jag hus 😄

Hejsan Falunbo! Jag bor också i Falun 🙂 Välkommen!

ah, det är hemskt hur många av oss de låter springa lösa i cyberspace

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.