ThomasJ Postat 7 februari 2008 Postat 7 februari 2008 Hur göra om jag vill spelain ett ljud ifrån tx en film på youtube med audacity?
Spetsnaz Postat 8 februari 2008 Postat 8 februari 2008 Hur göra om jag vill spelain ett ljud ifrån tx en film på youtube med audacity? Du väljer "What U Hear" på den sm ser ut som en scroler när du startar programmet. Nu ska det stå "Michrophone" Välj, what u hear och tryck på record 😎
Tracer Postat 8 februari 2008 Postat 8 februari 2008 Om man kör PC då? jag har samma problem i Cubase med ett emu0404-PCI.. kan inte spela in saker som går på Wave-Out...
Spetsnaz Postat 8 februari 2008 Postat 8 februari 2008 Om man kör PC då? jag har samma problem i Cubase med ett emu0404-PCI.. kan inte spela in saker som går på Wave-Out... Tanka audacity..Litet program som funkar bra för sånt. 😎
Novembernatt Postat 14 februari 2008 Postat 14 februari 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.