Uozon Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Hejsan allihopa inte så många som deltagit i festivalen men vi fick in bidrag i alla fall Bidrag 1 Bidrag 2 Rösta 10p för den du tycker är bäst Deadline 20 Feb
sixties Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 jag ger 10 poäng till låt nr 1. den tilltalade mig mest musikaliskt, trevligt med munspel det hör man aldeles för sällan nu förtiden. när ni röstat här kan ni kolla upp punkfestivalen fast då har ni 24 låtar att välja på från 60 och 70-tals punk/rock till skapunk och Teddybears liknade låtar.
Carl Cadello Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Det var ju synd att det bara blev två tävlande. Bidrag 1 får 3 poäng. Det var nästan bara Virtual Guitarrist Electric Edition här. Nästan ingen energi har lagts ned på låten. Men jag deltar ju inte alls, så du får 3 poäng av mig. Bidrag 2 får 7 poäng. Låten får mig att rysa. Stadshotellet i Surte. Allmän dans en onsdag kväll. Underfundig text och lite meck och en del kärlek kanske. Ett bättre alternativ. Tack och hej från Lund
flabb Postat 7 februari 2008 Postat 7 februari 2008 Med den första låten ser man landsvägen framför sig och det var skönt med munspel o lite halvslappt monotont malande, påminner om någor eget tidigt portaalster 🙂 Inte helt självklart men ger ändå 10 poängaren till låt nummer 2, dels för att den som sagt gjorde att man fick lite rysningar samt att det var svensk text. Bra jobbat båda, synd på bara 2 bidrag, jag var lätt på gång kom ingenstans på text/tema, så jag försöker på nästa festival samt njuter av en jumboplacering i konkurerrande punkfestivalen 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.