linussorensen (oregistrerad) Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 (redigerat) Basist finnes här för de som behöver basist. Jag rör mig gärna runt soul, funk, reggae, pop och andra genrer runt det "lugnare" hållet. DVS jag funkar inte så bra i t ex metalsammanhang. Bra att veta är att jag bor i Landskrona, Skåne! här finnes att lyssna lite på vad jag spelar/har spelat med. www.myspace.com/linussorensen www.myspace.com/kuriosareggae Redigerat 6 februari 2008 av linussorensen
SpelarRoll (oregistrerad) Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Basist finnes här för de som behöver basist. Jag rör mig gärna runt soul, funk, reggae, pop och andra genrer runt det "lugnare" hållet. DVS jag funkar inte så bra i t ex metalsammanhang. här finnes att lyssna lite på vad jag spelar/har spelat med. www.myspace.com/linussorensen www.myspace.com/kuriosareggae Tja, Om du kan tänka dig att spela i ett skönt coverband så hör av dig! Vi spelar kanske inte "lugna" låtar men har en väldigt blandad reportoar. Vi repar söder om sthlm. 1-2 ggr/vecka Danne Coverbandet SpelarRoll
linussorensen (oregistrerad) Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Basist finnes här för de som behöver basist. Jag rör mig gärna runt soul, funk, reggae, pop och andra genrer runt det "lugnare" hållet. DVS jag funkar inte så bra i t ex metalsammanhang. här finnes att lyssna lite på vad jag spelar/har spelat med. www.myspace.com/linussorensen www.myspace.com/kuriosareggae Tja, Om du kan tänka dig att spela i ett skönt coverband så hör av dig! Vi spelar kanske inte "lugna" låtar men har en väldigt blandad reportoar. Vi repar söder om sthlm. 1-2 ggr/vecka Danne Coverbandet SpelarRoll tyvärr så bor jag nere i skåne, så det kan bli lite svårt med det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.