Jump to content
Annons

Linus Sörensen, basist!

Recommended Posts

linussorensen (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Basist finnes här för de som behöver basist. Jag rör mig gärna runt soul, funk, reggae, pop och andra genrer runt det "lugnare" hållet. DVS jag funkar inte så bra i t ex metalsammanhang. Bra att veta är att jag bor i Landskrona, Skåne!

här finnes att lyssna lite på vad jag spelar/har spelat med.

www.myspace.com/linussorensen

www.myspace.com/kuriosareggae

Redigerat av linussorensen
Annons
SpelarRoll (oregistrerad)
Postat
Basist finnes här för de som behöver basist. Jag rör mig gärna runt soul, funk, reggae, pop och andra genrer runt det "lugnare" hållet. DVS jag funkar inte så bra i t ex metalsammanhang.

Tja,

Om du kan tänka dig att spela i ett skönt coverband så hör av dig! Vi spelar kanske inte "lugna" låtar men har en väldigt blandad reportoar. Vi repar söder om sthlm. 1-2 ggr/vecka

Danne

Coverbandet SpelarRoll

linussorensen (oregistrerad)
Postat
Basist finnes här för de som behöver basist. Jag rör mig gärna runt soul, funk, reggae, pop och andra genrer runt det "lugnare" hållet. DVS jag funkar inte så bra i t ex metalsammanhang.

Tja,

Om du kan tänka dig att spela i ett skönt coverband så hör av dig! Vi spelar kanske inte "lugna" låtar men har en väldigt blandad reportoar. Vi repar söder om sthlm. 1-2 ggr/vecka

Danne

Coverbandet SpelarRoll

tyvärr så bor jag nere i skåne, så det kan bli lite svårt med det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.