gnn (oregistrerad) Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Jag har problem med mitt Logic pro 8, När jag valt en effekt under inserts eller en plug-in etc, går det inte att ändra eller ta bort effekten. Det kommer inte fram någon meny som det gör första gången när man ska välja... Någon som haft sama problem?
Sonefors Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Håll in klick knappen när du trycker på effekten så kommer den rutan du vill ha upp inom 1-2 sec. Det går inte att bara klicka på effekten. Testa det 🙂
gnn (oregistrerad) Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Håll in klick knappen när du trycker på effekten så kommer den rutan du vill ha upp inom 1-2 sec. Det går inte att bara klicka på effekten. Testa det 🙂 hehe, tack så mycket, det är alltid något sådant =)
Sonefors Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Håll in klick knappen när du trycker på effekten så kommer den rutan du vill ha upp inom 1-2 sec. Det går inte att bara klicka på effekten. Testa det 🙂 hehe, tack så mycket, det är alltid något sådant =) Ja, jag vet, hehe 🙂 Jag är också ny på Logic och tycker det där är lite irriterande 🙂 Men man vänjer väl dig. Man får ju så mycket annat gott 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.