Basso Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Som jag tjatat tidigare i titel o beskrivning så är C4 4.1.2 ute nu CUBASE 4.1.2
Tanglewood (oregistrerad) Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Så att en ny uppdatering till Cubase finns hos Steinberg. MVH Tanglewood
Björn Olsberg Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Som jag tjatat tidigare i titel o beskrivning så är C4 4.1.2 ute nuCUBASE 4.1.2 Det har du säkert tjatat om 😐 men inget som vi har sett om bland nyhetstipsen. Uppdatera gärna första inlägget med exempelvis något som är nytt. Mvh, .björn.
spaceman Postat 6 februari 2008 Postat 6 februari 2008 Uppdatera gärna första inlägget med exempelvis något som är nytt. Mvh, .björn. Den finns här: ftp://ftp.steinberg.net/Download/Cubase_4..._Cubase_412.pdf
bluesbreaker Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 (redigerat) nu har den kommit! äntligen, nu spinner även leopard på min dator och cubase 4 flyter fint! Cubase 4.1.2: http://www.steinberg.net/540+M52087573ab0....ws[tt_news]=314 peace Redigerat 12 februari 2008 av Olsberg Slår ihop med tidigare tråd
Björn Olsberg Postat 12 februari 2008 Postat 12 februari 2008 Uppdatera gärna första inlägget med exempelvis något som är nytt. Mvh, .björn. Den finns här: ftp://ftp.steinberg.net/Download/Cubase_4..._Cubase_412.pdf Poängen är att det som syns på förstasidan är innehållet i första inlägget. Genom att skriva vad som är nytt i första inlägget, så får man fler läsare till sin tråd. En länk några inlägg längre ner i tråden till vad som är nytt, säger inget till dem som tittar på förstasidan Därför försöker jag uppmundra att skriva lite mer än något ord om man gör en nyhet som man vill ska synas på förstasidan. Kort och gott, tänk nyhet om man skriver nyhet.
Linus Postat 18 mars 2008 Postat 18 mars 2008 Nu är en hotfix ute i form av 4.1.3. Finns att hämta hos Steinberg!
joachime Postat 18 mars 2008 Postat 18 mars 2008 Hoppades att de hittat en lösning på rewire-instabiliteten i Vista.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.