xylitol (oregistrerad) Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Har en gammal Apple studio display som står på köksbordet hemma Har den för tillfället inkopplad till en PC som extradator, men jag undrar bara om man går miste om något för att den kanske mer är anpassad för macar? Vad isåfall? för övrigt tycker jag den är grymt snygg och nostalgisk, vilket är anledningen för mig att ha den kvar där 😆
Magnetic Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Tjena Kan tyvärr inte svara på din fråga... men jag hade också till rätt nyligen en sådan skärm inkopplad till min PC. Charmig, nostalgisk och riktigt tung och klumpig... 😆 Bilden var kalasbra så jag har svårt att tro att något går förlorat på vägen då man använder PC i stället för Mac. Helt plötsligt så la den bara av, RIP 😆 // Klas
engineer Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Njae..du missar nog inget. Har för mig att vissa skärmar hade en Colorsync-knapp som direkt öppnade inställningarna för bildskärmen på Macen. Men det kanske du kan klara dig utan?
saverman Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Prick samma sak. Till och med så att det är LG-paneler i Apple's LCD-skärmar. Så varför dom då höjer priset något HUTLÖST om man jämför med LG's egna modeller med samma teknik är en klurig fråga... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.