Jump to content
Annons

IRL 2008 på Club Carmen - Uppdaterad


Lundin

Recommended Posts

Annons
laxlaxlax... är du släkt med maxmaxmax som en gång fanns här på forumet? ☺️

vem är det?

En medlem som hette maxmaxmax som var här på forumet förr? ☺️

😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan Roffe, du borde få dricka gratis på nästa IRL! 🙂

Det borde han få göra - Å blir det en film till så vet man ju inte var det barkar när Roffe ramlar hem framåt småtimmarna 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan Roffe, du borde få dricka gratis på nästa IRL! 😉

Tror att han gjorde det de sista två timmarna.. fanns inte 1 spänn kvar i fickan dagen efter 🙂

Ah, äntligen en förklaring till min fruktansvärda 49:-bakfylla ! 😎😎🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom Royen när allt nästan var slut - pga. tvättstugan - och var sådär tafatt och gick hem?

😐

Nej, det är som det står i slutet på filmen, att personerna, eller kanske rättare sagt personligheterna är uppdiktade. Jag var btw den som gick först, så tro inte på något. Allt är fejk.

Så det stämmer inte heller att jag var skitfull och hängde på Majken, Lundin och Sonefors för att berätta hur mycket jag gillade dem.

Bilden på Supra är en blinkbild, han är inte heller full, så när jag "sjunger" I can't see a shit, till den bilden så är det också fejk!

Kanske bäst också då att inflika att SupraPappa inte lekte med snollen, och att Sounden INTE tog en bild på sin och skickade runt.

Det är en slags humor, dålig ibland, kul ibland, men här prioriterades snabbheten. Den var ute på söndag kväll.

Se det som 6 minuters förströelse, som en seriestrip typ!

Tjo

R

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Bilden på Supra är en blinkbild, han är inte heller full, så när jag "sjunger" I can't see a shit, till den bilden så är det också fejk!

Blinkade du när du fotade Suprapappa? Då är det väl inte lurendrejeri att säga att den bilden är fejk då du säger "jag kan inte se en bajskorv"?

Tycker Royen blev mobbad.

😐

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bilden på Supra är en blinkbild, han är inte heller full, så när jag "sjunger" I can't see a shit, till den bilden så är det också fejk!

Blinkade du när du fotade Suprapappa? Då är det väl inte lurendrejeri att säga att den bilden är fejk då du säger "jag kan inte se en bajskorv"?

Tycker Royen blev mobbad.

😐

:musik

Hm, käre musik

Jag tror att tonen i bildspelet kan kännas tuffare om man inte var med. Även om jag inte betraktar deltagarna på IRLen som mina bästa vänner så är de ändå mina vänner, och det skulle vara mig fjärran att "mobba" någon.

Den som jag tycker jag gick hårdast åt var Suprapappa, så jag hade en kort kontakt med honom innan bildspelet lades ut och uppmärksammade honom på att han hade en framträdande roll. När han i inlägg nr 10 gav sitt bifall kände jag mig trygg att ingen skulle ta illa upp. Om Suprapappa, eller någon annan för den delen, hade PM:at mig att den inte kände sig bekväm i sammanhanget så hade jag omedelbart tagit bort bilderna från Youtube. Det gäller fortfarande naturligtvis.

Det går ju att ta bort en del bilder utan att förändra bildspelet i stort.

Inte bara Royen kan ta illa vid sig, Sounden är ju också hårt ansatt, Emil kallas "gossen", det finns en antydan att Lundin är törstig, att Majken spyr, Gain har toppluva på sig, Pazo bara blixtrar förbi, och omnämns lite konstigt, jag framställs som ett fyllo, Olsberg nämns överhuvudtaget inte, vilket om något kan uppfattas som mobbing om man har de glasögonen på sig.

Mobbing avgörs ju av mottagaren till ett agerande eller en händelse, men om mottagaren känner/vet att sändaren är någon som tycker om en, så är toleransnivån betydligt högre än om man känner att det är någon som vill illa. Så tror jag iallafall.

Och jag tror och hoppas att de som figurerar här känner att det hela är gjort med kärlek och inte med några onda avsikter..

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)
Bilden på Supra är en blinkbild, han är inte heller full, så när jag "sjunger" I can't see a shit, till den bilden så är det också fejk!

Blinkade du när du fotade Suprapappa? Då är det väl inte lurendrejeri att säga att den bilden är fejk då du säger "jag kan inte se en bajskorv"?

Tycker Royen blev mobbad.

😐

:musik

Hm, käre musik

Jag tror att tonen i bildspelet kan kännas tuffare om man inte var med. Även om jag inte betraktar deltagarna på IRLen som mina bästa vänner så är de ändå mina vänner, och det skulle vara mig fjärran att "mobba" någon.

Den som jag tycker jag gick hårdast åt var Suprapappa, så jag hade en kort kontakt med honom innan bildspelet lades ut och uppmärksammade honom på att han hade en framträdande roll. När han i inlägg nr 10 gav sitt bifall kände jag mig trygg att ingen skulle ta illa upp. Om Suprapappa, eller någon annan för den delen, hade PM:at mig att den inte kände sig bekväm i sammanhanget så hade jag omedelbart tagit bort bilderna från Youtube. Det gäller fortfarande naturligtvis.

Det går ju att ta bort en del bilder utan att förändra bildspelet i stort.

Inte bara Royen kan ta illa vid sig, Sounden är ju också hårt ansatt, Emil kallas "gossen", det finns en antydan att Lundin är törstig, att Majken spyr, Gain har toppluva på sig, Pazo bara blixtrar förbi, och omnämns lite konstigt, jag framställs som ett fyllo, Olsberg nämns överhuvudtaget inte, vilket om något kan uppfattas som mobbing om man har de glasögonen på sig.

Mobbing avgörs ju av mottagaren till ett agerande eller en händelse, men om mottagaren känner/vet att sändaren är någon som tycker om en, så är toleransnivån betydligt högre än om man känner att det är någon som vill illa. Så tror jag iallafall.

Och jag tror och hoppas att de som figurerar här känner att det hela är gjort med kärlek och inte med några onda avsikter..

/R

Jag tycker rullen är fantastisk och tror att nästan alla förstår att det är på skoj. Det var ju väldigt skoj att vara där, man gick dit för att ha skoj och det blev ännu mer skoj med filmen 🙂

Redigerat av Elof
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker rullen är fantastisk och tror att nästan alla förstår att det är på skoj. Det var ju väldigt skoj att vara där, man gick dit för att ha skoj och det blev ännu mer skoj med filmen 😐

Hell yeah!

/Mr. Smirnoff

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej igen!

Jag tycker alla framställdes på bästa sätt! Det är en mycket trevlig film. Det var bara det att Royen verkade så himla töntig i filmen, men han kanske är sån.

🙁

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen!

Jag tycker alla framställdes på bästa sätt! Det är en mycket trevlig film. Det var bara det att Royen verkade så himla töntig i filmen, men han kanske är sån.

🙂

:musik

Han verkade rätt snäll och han dödade inte många flugor den där kvällen... men skenet kan ju bedra..

Han kanske är den Tvättande Djevolen? 😎

Men töntig? Nja

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...