Lundin Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 (redigerat) Made by Rofl - han med en tomtemössa nära dig. Den ocensurerade versionen för de lite äldre barnen Sådär då.. ordning på torpet Redigerat 3 februari 2008 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Bra jobbat Lundin. Utan dina fantastiska datahackersförmågor hade vi aldrig fixat det här. Nu hoppas jag bara att alla har humor, så man törs gå på nästa IRL , även om jag har kameraförbud då... Tjing Rofflan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2008 (redigerat) 😄 f&%¤#ffan..Rofflert du är ju king på det här med humor.. 2 tummetott upp Editering: Hoppas Photobucket klarar trycket nu bara 😱 Redigerat 3 februari 2008 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Hahaha!! Det här var fan det bästa jag sett!! 😱😄😆 :lol: Lagat pann-skrället my ass!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 (redigerat) NEJ NEJ NEJ, slutet är inte med......AARRRRRGHHhhhhh Den ska vara 6:28 lång. Kan du kolla filen jag skickade Lundin om den är 6:28? Redigerat 3 februari 2008 av ®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2008 I knew it.. jag tror jag får en känsla för VEM som är där.. börjar det på O ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 (redigerat) Haha! 😄 Är möjligtvis spysamplingen vid 1.20 från Reason? 😱 /M Redigerat 3 februari 2008 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Haha! 😄 Är möjligtvis spysamplingen vid 1.20 från Reason? 😱 /M Rätt gissat, fem poäng! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Lysande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Applåder!!!!!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xarl Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Oj vad jag garva, det va riktigt bra !!! Bra jobbat Roffe /Carl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elof (oregistrerad) Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Fantastiskt! Jag förstår inte hur du orkar. Verkligen grymt, nästan roligare än själva IRLen? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2008 (redigerat) Ok..filmen håller på att laddas upp på Youtube istället Stay tuned Redigerat 3 februari 2008 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Fan va grymt 🙂 Riktigt produktivt 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 bannat!!! ska ladda upp filen på en annan surver så HELA filen visas.. S¤#itkaka 😱 Ja, vi missar ju The Great Royens inträde på scenen, å Pazo...de går ju inte.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Här finns slutet med! http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U Lundis kommer säkert att byta startlänken till samma. /rofl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 😱 fan vaa braaaa.. jag sitter o garvar i studion! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Här finns slutet med!http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U Lundis kommer säkert att byta startlänken till samma. /rofl Helt sjukt bra Roffe och lundin 🙂 Vem är det som sjunger och har skrivit texten? Grymt inponerad av att du uttalar Sonefors på rätt sätt. Många brukar säga: SoNNefors eller SOOnefors, haha 😱 Klar jag inte saknar Bollnäs när jag får gå på IRL med er 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 (redigerat) Här finns slutet med!http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U Lundis kommer säkert att byta startlänken till samma. /rofl Helt sjukt bra Roffe och lundin 🙂 Vem är det som sjunger och har skrivit texten? Grymt inponerad av att du uttalar Sonefors på rätt sätt. Många brukar säga: SoNNefors eller SOOnefors, haha 🙂 Klar jag inte saknar Bollnäs när jag får gå på IRL med er 🙂 Texten och musiken fixades galant med några öl natten mellan lördag och söndag. Det alltså jag..Tjuvstartade dock redan på fredagen efter IRLen.. Tur att extra krut lades på panoreringar av röster och instrument när allt presenteras i mono 😱 Ha ha, men det finns större problem här i världen. Allt gott! Rofl /R Redigerat 3 februari 2008 av ®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Okej! 🙂 Härligt... Inspirationen var på topp då alltså 🙂 Själv mår jag psykiskt för att jag har hela studion hemma i Bollnäs. Längar tills logic kommer så jag kan börja producera av mig lite inspiration 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gain Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 Haha! 🙂 Är möjligtvis spysamplingen vid 1.20 från Reason? 😱 /M Rätt gissat, fem poäng! 🙂 Ursäkta om ja snor tråden lite men efter att ha tittat på den roliga videon så poppar en fråga eller flera frågor upp. Ja har faktiskt sökt o sökt o sökt igen på forumet men inte hittat dom svar ja vill ha. Det är så att ja skriver många låtar om brusten kärlek och så o när en tjej lämnar en så mår man ju väääldigt illa (iallafall om man tyckte om tjejet) o samtidigt har ja varit nyfiken på d här Reason som många verkar gilla, men d är kanske lite dyrt bara för ljudeffekter?? Vad är d mer bra på? Läste nåt om någon combi nånting..kan man kanske blanda gråt med d ljud som användes i videon? Finns snörvel med också??? Ja har testat att spela in med mikrofon men den låter inte så bra nu tyvärr och hittade en annan tråd om puffskydd där nån skrev att om d är av metall så liksom sprids ljudet. Kan ett puffskydd av metall vara bättre än Reason??! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 4 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2008 Här finns slutet med!http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U Lundis kommer säkert att byta startlänken till samma. /rofl Helt sjukt bra Roffe och lundin 🙂 Vem är det som sjunger och har skrivit texten? Grymt inponerad av att du uttalar Sonefors på rätt sätt. Många brukar säga: SoNNefors eller SOOnefors, haha 😆 Klar jag inte saknar Bollnäs när jag får gå på IRL med er 😉 Jag har inte ett endaste någe med produktionen att göra, jag är bara en simpel publicist. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 Herrejösses, jag skrattar så jag gråter... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 Helt lysande! Å jag och Pazo fick vara med på ett hörn också, trots att vi bara tittade förbi och shottade en jäger 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 Made by Rofl - han med en tomtemössa nära dig. Den ocensurerade versionen för de lite äldre barnen Sådär då.. ordning på torpet Super rolig film 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 😆😉🙂 Klockrent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 😆😉🙂 Klockrent! Tack, jag tyckte kanske att jag var lite taskig som gjorde sådär med dig men jag tänkte att skriver man i forumet att man inte kan komma för att man har tvättstugan måste man ha humor.. /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 Nu är det någon som får komma hit och tvätta kläder... Kissa just på mig... så har ja ont i magen mä 😆 Helt Hysteriskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 Måste bara bumpa denna, så folk inte missar den 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2008 Dela Postat 5 februari 2008 Det här var fan det bästa sen 'Låto de Alias'. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.