Jump to content
Annons

IRL 2008 på Club Carmen - Uppdaterad


Lundin

Recommended Posts

Annons

Bra jobbat Lundin. Utan dina fantastiska datahackersförmågor hade vi aldrig fixat det här.

Nu hoppas jag bara att alla har humor, så man törs gå på nästa IRL , även om jag har kameraförbud då...

Tjing

Rofflan

Link to comment
Dela på andra sajter

Här finns slutet med!

http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U

Lundis kommer säkert att byta startlänken till samma.

/rofl

Helt sjukt bra Roffe och lundin 🙂 Vem är det som sjunger och har skrivit texten? Grymt inponerad av att du uttalar Sonefors på rätt sätt. Många brukar säga: SoNNefors eller SOOnefors, haha 😱

Klar jag inte saknar Bollnäs när jag får gå på IRL med er 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Här finns slutet med!

http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U

Lundis kommer säkert att byta startlänken till samma.

/rofl

Helt sjukt bra Roffe och lundin 🙂 Vem är det som sjunger och har skrivit texten? Grymt inponerad av att du uttalar Sonefors på rätt sätt. Många brukar säga: SoNNefors eller SOOnefors, haha 🙂

Klar jag inte saknar Bollnäs när jag får gå på IRL med er 🙂

Texten och musiken fixades galant med några öl natten mellan lördag och söndag. Det alltså jag..Tjuvstartade dock redan på fredagen efter IRLen..

Tur att extra krut lades på panoreringar av röster och instrument när allt presenteras i mono 😱

Ha ha, men det finns större problem här i världen.

Allt gott!

Rofl

/R

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Okej! 🙂 Härligt...

Inspirationen var på topp då alltså 🙂 Själv mår jag psykiskt för att jag har hela studion hemma i Bollnäs. Längar tills logic kommer så jag kan börja producera av mig lite inspiration 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! 🙂

Är möjligtvis spysamplingen vid 1.20 från Reason? 😱

/M

Rätt gissat, fem poäng! 🙂

Ursäkta om ja snor tråden lite men efter att ha tittat på den roliga videon så poppar en fråga eller flera frågor upp. Ja har faktiskt sökt o sökt o sökt igen på forumet men inte hittat dom svar ja vill ha. Det är så att ja skriver många låtar om brusten kärlek och så o när en tjej lämnar en så mår man ju väääldigt illa (iallafall om man tyckte om tjejet) o samtidigt har ja varit nyfiken på d här Reason som många verkar gilla, men d är kanske lite dyrt bara för ljudeffekter?? Vad är d mer bra på? Läste nåt om någon combi nånting..kan man kanske blanda gråt med d ljud som användes i videon? Finns snörvel med också??? Ja har testat att spela in med mikrofon men den låter inte så bra nu tyvärr och hittade en annan tråd om puffskydd där nån skrev att om d är av metall så liksom sprids ljudet. Kan ett puffskydd av metall vara bättre än Reason??!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här finns slutet med!

http://www.youtube.com/watch?v=yfhLZCcLw5U

Lundis kommer säkert att byta startlänken till samma.

/rofl

Helt sjukt bra Roffe och lundin 🙂 Vem är det som sjunger och har skrivit texten? Grymt inponerad av att du uttalar Sonefors på rätt sätt. Många brukar säga: SoNNefors eller SOOnefors, haha 😆

Klar jag inte saknar Bollnäs när jag får gå på IRL med er 😉

Jag har inte ett endaste någe med produktionen att göra, jag är bara en simpel publicist. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😆😉🙂

Klockrent!

Tack, jag tyckte kanske att jag var lite taskig som gjorde sådär med dig men jag tänkte att skriver man i forumet att man inte kan komma för att man har tvättstugan måste man ha humor..

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...