spaceman Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Jag säger bara äntligen... 😱 Nu blir det ordning med slutmixarna.
Anders F Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Det kommer bli sjysta panoreringar när man rör kontrollbordet 😱
lavrell Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Jag säger bara äntligen... 😱 Nu blir det ordning med slutmixarna. Det där va något av det dummaste jag någonsin sett 😄
spaceman Postat 3 februari 2008 Trådstartare Postat 3 februari 2008 (redigerat) Undrar om man kan ställa in hua-hua stolen i samma takt som låten man jobbar/mixar i ? 😱 Lite jobbigt för techno freaks och speed metal låtar bara... Redigerat 3 februari 2008 av spaceman
Anders F Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Kom på en sak. Stolen är ju klockren!! Tänk en sådan på krogen, och så drickat, jä-la va snabbt yrseln lär komma 😱🙂 :)
spaceman Postat 3 februari 2008 Trådstartare Postat 3 februari 2008 Man måste bli rätt risig i kistan om man sätter sig i hua-hua stolen när man är proppmätt... 😱
bettygoesagogo Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 haha. faktum är att det går att finna en variant på denna redan på femtiotalet. Vi hade ett akustiskt gig för ett tag sedan, från vilken vi spelade Donovans Wear Your Love Like Heaven. Vid redigeringen klippte jag in lite pre-historic workout, där vi ser en version av the hawaii chair runt 2:05. Länk
Magpie Postat 4 februari 2008 Postat 4 februari 2008 Undrar om den stolen finns att köpa utan sittdynan? Ansiktsutrycket hos vissa blir kanske 😉🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.