Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Själv jobbar jag natt.

Vad gör ni andra uppe i ottan?

Annons
Postat
Har ångest över att jag måste vara uppe nu. På väg till skolan.

Stackars dig.

///Plus

Anar jag sarkasm? 🙂

Postat
Har ångest över att jag måste vara uppe nu. På väg till skolan.

Stackars dig.

///Plus

Anar jag sarkasm? 😆

Inte alls, den sköter Minus så bra utan min medverkan 😉

///Plus

Postat

Härj, dräller in för sent till ett möte här på jobbet nu, kvart över nie. Hoogachacka, jag vill ha jullov och ligga i sängen och kolla på Trazan å Banarne istället!!! (Fast jag ska nog inte klaga om tidiga mornar ser jag här i tråden, sorry!! Respekt!) Och mötet var inte förrän klockan 10 så det är jag som är fel ute igen....hmm, kaffe nån?

Postat

Jag är sällan uppe på morgonen, om det är så att jag skriver tidiga inlägg är det för att jag inte lagt mig 😆. Kliver sällan upp tidigare än halv 7. Och gör jag det har jag med största sannolikt inte tid att sätta mig här och skriva.

Postat

Hmm... Jag skapade en tråd precis som denna innan, men den är borta av någon anledning nu.. 😆

Jag har i alla fall oftast inte gått och lagt mig vid fem-tiden i alla fall. =)

Postat
Hmm... Jag skapade en tråd precis som denna innan, men den är borta av någon anledning nu.. 😠

Jag har i alla fall oftast inte gått och lagt mig vid fem-tiden i alla fall. =)

I alla fall nån som lever upp till Rock´n Roll myten 😱

Postat

Sover som en stock vid den okristliga tiden på dygnet. 😠

Är lite av en nattmänniska, men fem-tiden är inte natt längre, det är morgon!

Brukar oftast ha väckarklockan på 8 och ramla in på jobbet mellan 9 och 11 beroende på hur långsamt uppvakningen sker...

Postat

De gånger jag postar i forumet nattetid så är jag på jobbet. 😉

kristofer2000 (oregistrerad)
Postat

solen irriterar mina ögon, kan inte, vill inte, vara uppe på dagen, då kanske man träffar människor, aaaaahhhhhhhhhhh 😉

Postat

Jobbar vanligtvis med blestring om dagen och då är det upp 6 som gäller. Men just nu råkar jag vara sjukskriven och har vänt dygnet rejäääält. Klockan är snart 8 på morgonen och jag känner mig inte trött än 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.