dede Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Själv jobbar jag natt. Vad gör ni andra uppe i ottan?
VacUm Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Har ångest över att jag måste vara uppe nu. På väg till skolan.
Plus o Minus Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Har ångest över att jag måste vara uppe nu. På väg till skolan. Stackars dig. ///Plus
VacUm Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Har ångest över att jag måste vara uppe nu. På väg till skolan. Stackars dig. ///Plus Anar jag sarkasm? 🙂
Lundin Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 05.50 är jag fortfarande omedveten om att klockan kommer att ringa 20 minuter senare... 😆
Plus o Minus Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Har ångest över att jag måste vara uppe nu. På väg till skolan. Stackars dig. ///Plus Anar jag sarkasm? 😆 Inte alls, den sköter Minus så bra utan min medverkan 😉 ///Plus
tordA Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 har precis börjat "jobba" vaknar förhoppningsvis till framåt lunch ! 😆
hammagrella Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Härj, dräller in för sent till ett möte här på jobbet nu, kvart över nie. Hoogachacka, jag vill ha jullov och ligga i sängen och kolla på Trazan å Banarne istället!!! (Fast jag ska nog inte klaga om tidiga mornar ser jag här i tråden, sorry!! Respekt!) Och mötet var inte förrän klockan 10 så det är jag som är fel ute igen....hmm, kaffe nån?
Neko Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Jag är sällan uppe på morgonen, om det är så att jag skriver tidiga inlägg är det för att jag inte lagt mig 😆. Kliver sällan upp tidigare än halv 7. Och gör jag det har jag med största sannolikt inte tid att sätta mig här och skriva.
Tokas Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Hmm... Jag skapade en tråd precis som denna innan, men den är borta av någon anledning nu.. 😆 Jag har i alla fall oftast inte gått och lagt mig vid fem-tiden i alla fall. =)
dede Postat 8 oktober 2004 Trådstartare Postat 8 oktober 2004 Hmm... Jag skapade en tråd precis som denna innan, men den är borta av någon anledning nu.. 😠 Jag har i alla fall oftast inte gått och lagt mig vid fem-tiden i alla fall. =) I alla fall nån som lever upp till Rock´n Roll myten 😱
android Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Sover som en stock vid den okristliga tiden på dygnet. 😠 Är lite av en nattmänniska, men fem-tiden är inte natt längre, det är morgon! Brukar oftast ha väckarklockan på 8 och ramla in på jobbet mellan 9 och 11 beroende på hur långsamt uppvakningen sker...
nkai Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 De gånger jag postar i forumet nattetid så är jag på jobbet. 😉
kristofer2000 (oregistrerad) Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 solen irriterar mina ögon, kan inte, vill inte, vara uppe på dagen, då kanske man träffar människor, aaaaahhhhhhhhhhh 😉
zeblar Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Jobbar vanligtvis med blestring om dagen och då är det upp 6 som gäller. Men just nu råkar jag vara sjukskriven och har vänt dygnet rejäääält. Klockan är snart 8 på morgonen och jag känner mig inte trött än 😄
robertus Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Idag började jag jobba 05.41 Innebar att jag steg upp 4.30. Helt OK tid 😄 (Allt bara för att kunna gå hem tidigare
Tilly Postat 16 oktober 2004 Postat 16 oktober 2004 brukar sitta å dricka mitt kaffe då 😛 6:25 bär det av till jobbet 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.