Riff Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 (redigerat) đ Ăr 23, gillar Ă„ngestmusik. Bor utanför Ărebro. Har spelat in en cover pĂ„ Alice In Chains - Nutshell som ni kan hitta hĂ€r: Your browser does not support the HTML5 audio tag Antar att ni mĂ„ste kopiera o pasta för jag Ă€r en nooooob som inte vet hur man gör en direktlĂ€nk đ (Edit: Se dĂ€r! den funkade Ă€ndĂ„, man kanske inte Ă€r sĂ„ dum i huvudet Ă€ndĂ„. SkĂ„l!) Det Ă€r den enda lĂ„ten Ă€n sĂ„ lĂ€nge jag spelat in, det var pĂ„ en kompis gamla porta, sĂ„ ljudet Ă€r burkigt jag VET. Jag Ă€r perfektionist sĂ„ jag Ă€r vĂ€l inte helnöjd med sjĂ€lva soundet. Hmmm och jag kan tillĂ€gga att sĂ„ng inte Ă€r min bĂ€sta sida. NĂ„vĂ€l, har spelat i ett band ett par Ă„r, mest pĂ„ skoj, vi lirar mycket The Band, Neil Young, men Ă€ven punk o grunge. Ăr framförallt gitarrist. Men ska köpe min egna porta (zoom mrs 1266) vid nĂ€sta löning đ och senare nĂ€r man har egen lĂ€genhet blir det mĂ„nga inspelningar. öööh... jau, det var nog allt. HĂ€rligt forum förresten, kĂ€nner mig redan mer upplyst efter lĂ€st lite. Redigerat 7 oktober 2004 av Riff
hammagrella Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 VĂ€lkommen hit! "mest pĂ„ skoj", enda skĂ€let man behöver om du frĂ„gar mig.....! đ
tordA Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 HiYa đ bĂ€sta musiken Ă€r mest pĂ„ skoj đ .. och det Ă€r ju kul... đ
nkai Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 (redigerat) Willkommen! đ Redigerat 8 oktober 2004 av nkai
Diwic Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 Hejhej! Undrar om det inte hör till studiobranschen att vara lite perfektionistisk... đ // David
Lundin Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 VÀlkommen hit.. Mest pÄ skoj... och mest pÄ allvar Àr mitt motto
Lundin Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 (redigerat) Undrar om det inte hör till studiobranschen att vara lite perfektionistisk... đ ..Kan det vara sĂ„ att det Ă€r en naturlig följd av att man har prylarna i hemmet? och inte en tickande studioklocka pĂ„ vĂ€ggen som talara om att: *tick* nu har det gĂ„tt 1000:- *tick*nu har det gĂ„tt 1000:- *tick* đ Redigerat 8 oktober 2004 av demoniqus
Lindeberg Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 VĂ€lkommen. Demoniqus har rĂ€tt, det Ă€r sĂ€llan man har problem att avsluta ett projekt nĂ€r det kostar en veckolön per pĂ„börjad timme. đ
Stinkey (oregistrerad) Postat 10 oktober 2004 Postat 10 oktober 2004 Finns det nĂ„gon bĂ€ttre anledning Ă€n att ha skoj? VĂ€lkommen,vĂ€lkommen!! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.