Twilight_Zound Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Har ett konto och laddat upp låtar men när jag ska spela upp dem från siten säger spelaren " Inte tillräckligt med innehåll" ???? Nu säger supporten/FAQ att det kan ha att göra med rättigheter.. Så mycket kan inte mina låtar spelas av andra?!?!?!?! Det står ALLTID så i spelaren... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 (redigerat) Jag kan då spela dina låtar där, så är du säker på att det inte bara var ett temporärt problem? Ibland verkar det dröja lite innan de fått igång allt när man lägger upp nya låtar. (Har iofs inga lurar med idag, så jag vet ju inte att det verkligen låter, men jag får iaf inget felmeddelande.) (Om man däremot klickar på "Play similar artists..." på din sida, så får jag också meddelande om att det inte finns tillräckligt med innehåll, men det beror ju bara på att du inte har tillräckligt med lyssnare än för att kunna få sån statistik.) Redigerat 1 februari 2008 av android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 februari 2008 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2008 (redigerat) Hmmm Ok... Visst kan jag oxå spela låtarna från "min" sida... Men om man söker via Fm´s startsida och för- söker spela därifrån, finns dom inte... Jaja...Får väl tanka upp fler och fler... Och så får man väl ragga upp fler lyssnare 😎 Redigerat 3 februari 2008 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.