Tracer Postat 1 februari 2008 Postat 1 februari 2008 (redigerat) Halloj! Köpte Cubase 4 häromdagen, gick sen in på Steinys sida för att registera mig och uppdatera till 4.1. Där på uppdaterings-sidan så stod det att man kunde ta hem Demo Loop Content Installer och få över 100 audio-loopar med attribut som skulle funka i MediaBay. Laddade hem programfilen, installerade. Sen gjorde jag som det stod på sidan och laddade hem uppdateringen av Syncrosofts programvara. Öppnar sen Cubase. Funkar inte.. kollar Syncrosoft som säger att jag inte har nån licens.. GAH! Men tack vare detta eminenta forum har jag lärt mig att det ibland kan strula med ovan nämnda program. Så jag drar ur nyckeln ur usbporten, refresh.. ett par gånger.. presto! Licensen kom tillbaka 😄 Men nu till mitt problem. Looparna dyker inte upp! Jag har letat i MediaBay-fönstret (vilken jag inte är så hemma i, det är inte omöjligt att jag missat nåt.) Finns det någon som vart med om samma problem? Är looparna värda besväret? / F Redigerat 1 februari 2008 av Tracer
Tracer Postat 2 februari 2008 Trådstartare Postat 2 februari 2008 Det löste sig... startade om programet och uppdaterade MediaBayen.. så dök de upp 😱 Tack ändå! / F
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.