GiBBAN Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Lönnfet 25 åring på väg neråt i storleksskalan. Spelar bas och skriver låtar. Spelar in lite. Trevligt forum. För väldigt länge sedan kallade jag mig för Master_Dragon eller BamBam. Jag var ung och dum och använda Fasttracker. Det var coolt att heta Master_Dragon trodde jag. Tills mina kompisar förklarade för mig att det absolut inte var det. Spelar in på en AMD 64 3200+ med det inbyggda systemet utan krimskrams runt omkring, förutom plektrum och en Guitarport. // Smygreklam - http://www.ventilmusik.net \\
nkai Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 (redigerat) Willkommen! \,,/ Edit: Och man är tamejtusan i helvete inte dum om man använder Fasttracker! 😉 Redigerat 7 oktober 2004 av nkai
Benke Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Master_dragon, BamBam eller GiBBan.....Välkommen! 😉
Egghuvud Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Lönnfet 25 åring på väg neråt i storleksskalan. Själv är jag äggformad 🙂 Välkommen
®offe Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Ja själv är jag inte ens längre lönn eller 25, utan smällfet 45! Funderar på att kalla mig fetto dragon. Astungt! Välkommen in i värmen. /®
hammagrella Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Hej! Hellre lönnfet än påträngande benget säger jag! 🙂
GiBBAN Postat 7 oktober 2004 Trådstartare Postat 7 oktober 2004 Tackar tackar.. Sicket mottagande. Och nej, man är inte dum när man använder Fasttracker. Kommer aldrig att släppas ett lika bra musikprogram.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.