Jump to content
Annons

Någon som har testat Music XPC ?

Recommended Posts

MikeRush (oregistrerad)
Postat

Tänker köpa en stationär musikpc istället för mina laptopar att har med på mina gig. Är lite intresserad av Music XPC p.g.a. dess storlek.

Stämmer jämförelserna dom gjort med XPC vs. G5? Någon som har räknat på komponenternas värde för sig?

Tips på butiker som säljer "färdiga" musikdatorer?

Ojdå! Skulle hämtat kidzen på dagis för en halvtimme sen!!!

I´ll be back!!!!!

Annons
Postat

Frostnetworks gör musikdarorer som enligt de jag känner som har testat skall vara jvligt bra. De har också en liten modell som ser ganska mycket ut som xpc till formen. JAg vet att de säljs på estrad men om någon mer säljer vet jag ej.

• 2 veckor senare...
Postat

Har en MusicXP C1, det enda som har krånglat är fläkten. Annars är den bra och lätt att använda. Men personligen vill jag över till laptop.

Postat

Music XPC, Frost Network och KM Studio Systems är alla exempel på datorer som byggts optimerade för musikproduktion. Beroende på var du bor bör du kunna få mer information i din lokala musikaffär.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.