Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Ok, jag vet att många garvar när dom ser denna posten, men jag behöver verkligen ha tag på lite midi-filer med Orup. Jag har nämligen inte tid att ta ut låtarna. Det spelar ingen roll vilka det är, men gärna "hitsen". Så... om någon har midi-filer med Orup, maila, messa eller så... Tack på Orup-förhand 😛
Andreas L Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Omfattas inte midifiler av samma regler som... tja... säg... exempelvis mp3-filer? 😛 Orup är nog inte det enklaste att hitta när det gäller midi så det slutar nog med att du får göra det själv, eller betala någon annan misstänker jag. 😄
hackeman Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 När jag varken hittar på google eller dc++ brukar jag kolla midilagret.se. De har iaf följande Orup-låtar i sin MIDI-katalog: M059 Orup Jag blir hellre jagad av vargar M056 Orup Min faders grav M094 Orup Stanna hos dig M417 Orup & Glenmark Upp över mina öron
Fierze Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 (redigerat) En klasskompis letade efter Lena PH's låt "Det gör Ont" som ju Orup har skrivit/producerat. Han testade att köpa midifilen från någon sida på nätet för 8,50 €. Filen var så felaktigt gjord/spelad att han fick spela in allt själv ändå. Detta är risken med midifiler... Men det kanske är ok, frågan är hur "äkta" du vill ha det. Redigerat 8 oktober 2004 av Fierze
hackeman Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 En klasskompis letade efter Lena PH's låt "Det gör Ont" som ju Orup har skrivit/producerat. Han testade att köpa midifilen från någon sida på nätet för 8,50 €. Filen var så felaktigt gjord/spelad att han fick spela in allt själv ändå. Detta är risken med midifiler... Men det kanske är ok, frågan är hur "äkta" du vill ha det. "Det gör ont" hittade jag i MIDI-format på midilagret.se för en 50-lapp. Rättaktigt gjord. 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.