astaroth Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Tjenare, jag undrar om det går att klämma in 2 st M-Audio 1010LT i samma dator. eller blir det problem då?
Gilbert Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Såvida det inte är problem med datorn så går det utmärkt.
astaroth Postat 28 januari 2008 Trådstartare Postat 28 januari 2008 Såvida det inte är problem med datorn så går det utmärkt. Tackar, det va det jag ville veta 😏
hertingen Postat 4 maj 2017 Postat 4 maj 2017 Hej, jag lånar den här tråden lite och undrar om även detta fungerar?: Jag har ett M-Audio 1010LT i min dator. Jag har även ett M-Audio Delta Audiophile 2496 sen tidigare. Kan jag sätta i Audiophile 2496 kortet i datorn också för att få fler kanaler? Eller fungerar det bara om ljudkorten är exakt samma kort? Tacksam för svar.
hertingen Postat 4 maj 2017 Postat 4 maj 2017 Du kan installera fler kort. Inga problem! Vad bra! 🙂 Kör jag båda korten på samma drivrutin sen i "Device Setup"? (Jag använder Cubase 6.5). Eller måste jag byta mellan korten? Drivrutinen jag använder nu heter "M-Audio Delta ASIO". Kanske fungerar på båda korten då båda korten är M-Audio kort? Kan jag spela in på båda ljudkorten samtidigt sen? Eller får jag välja ett åt gången i Cubase "Vst connections"? Vore ju bra om det gick att välja 10 inputs tex och spela in 10 kanaler samtigt, och använda båda korten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.