braindead Postat 27 januari 2008 Postat 27 januari 2008 tjena har börjat på en psytrancelåt. det här är min första låt i den här stilen. jag skulle vilja veta nå pluggar som är bra till psytrans http://www.speedyshare.com/203527845.html
liljekvist Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Håller också på att nässlar in mig till Psy! Det jag kan rekommendera är nexus tilläg "PsyTrance" , och Z3t+ eller vad den nu heter, som också är färbaskat bra! Angående låten så är det en bra grund att börja ifrån, ser framemot att höra den färdiga versionen
Ultravåld Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 (redigerat) Psp Nitro Camelspace Glitch (gratis, alltid kul) Det brusade som fan om din låt. Varför gjorde det det? Jag antar att det var meningen, men jag upplevde det mest som irriterande. I övrigt en mysig låt, melodislingan fastnade direkt Redigerat 28 januari 2008 av Ultravåld
liljekvist Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Vart kan man få tag på Glitch då? Google vägrar ge mig svaret! >😏
Ultravåld Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 Om du hade besvärat dej med att kolla dom första 3 resultaten så hade du hittat den 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.