Jojje84 Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 Tjenna! Jag undrar om ni vet om något program där man kan spela in en grej och när man stoppar inspelningen på en gång. Alltså för liveframträdanden och t.ex. DJ-bruk. Jag har nu en Boss sp-303 sampler men den tar flera sekunder på sig från att man har stoppat inspelningen tills att man kan spela upp den. Någon som vet? MVH// Joel
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 18 november 2004 Postat 18 november 2004 kolla in www.livelooping.com
android Postat 18 november 2004 Postat 18 november 2004 kolla in www.livelooping.com Öööh, jag kommer till nån sida som verkar handla om flygplan... 🙂 Per Boysen (som skriver om PT i Studio ibland) håller ju på med sånt här... Finns inte han här på forumet?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 18 november 2004 Postat 18 november 2004 jo, och det var från hans hemsida www.boysen.se som jag läste mig till länktipset. funkade när jag testade för rätt länge sedan. men nu var den som du sa, död. Men testa http://loopers-delight.com/loop.html istället då. Eller gå in på Pers sida och kolla.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.