Frussa Postat 26 januari 2008 Dela Postat 26 januari 2008 Hej! Jag använder mig av z3ta+ när jag gör musik i fl studio. Men nu här om dagen så funka det inte riktigt ljudet liksom mattades av och hördes ingenting och sen kom ljudet tillbaka 😲 Vet någon möjligtvis vad det är för fel på min VST? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 26 januari 2008 Dela Postat 26 januari 2008 Men nu är ju ljudet tillbaka så då är det vell inget fel på din vst. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Men nu är ju ljudet tillbaka så då är det vell inget fel på din vst. 🙂 Va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Superstylerz Postat 31 januari 2008 Dela Postat 31 januari 2008 haha.. ;D Om du fick tillbaka ljudet så är det väll inga probs! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emil90 Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Jag har problem med min z3ta+ (eller så är jag bara okunnig). När jag har fler än en z3ta+ igång så ändras original ljuden och de låter inte likadant som de gör när jag bara har en utav dom? Någon som vet varför detta händer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Jag har problem med min z3ta+ (eller så är jag bara okunnig). När jag har fler än en z3ta+ igång så ändras original ljuden och de låter inte likadant som de gör när jag bara har en utav dom? Någon som vet varför detta händer? Låter ju underligt... du kör inte de olika kanalerna på samma midikanal kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emil90 Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Är nybörjare på FL, så jag vet inte redigt hur man kör dom på samma kanal så jag tror inte att jag gör det 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GraMPoy Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 Jag har precis skaffat z3ta+ och kolla igenom det lite. Däremot vet jag inte hur jag kan få ljuden i FL Studio. Jag är nybörjare. Någon som kan förklara på ett bra sätt? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kberg Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 Jag har precis skaffat z3ta+ och kolla igenom det lite. Däremot vet jag inte hur jag kan få ljuden i FL Studio. Jag är nybörjare. Någon som kan förklara på ett bra sätt? Lägg VSTn i plugin-mappen. Eller hur menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GraMPoy Postat 12 april 2008 Dela Postat 12 april 2008 Jag har precis skaffat z3ta+ och kolla igenom det lite. Däremot vet jag inte hur jag kan få ljuden i FL Studio. Jag är nybörjare. Någon som kan förklara på ett bra sätt? 😉 Lägg VSTn i plugin-mappen. Eller hur menar du? Märkte att det faktiskt var mycket simpelt. Tack ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.