Dominator (oregistrerad) Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 (redigerat) Hallå... jag undrar om det finns nåt program som gör att man kan ladda in reason samplingar i cubase, utan att behöva använda reason. Tex trummsamplingar och sånt. Jag tycker att det är så instabilt att köra reason via rewire. Alla refills ligger ju i en speciell "reason skyddad" mapp. Redigerat 6 oktober 2004 av Dominator
cm0s Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 Nej, det går inte. Jäkligt snålt av Propellerhead att inte tillåta uppackning av refills.
Lindeberg Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 (redigerat) Nej det finns det inte. edit: Hehe, nån annan hann först. Men precis vad är det som är så instabilt med Rewire? Förresten så kan man ju exportera enskilda samplingar och plocka in i Cubase - ibland gör jag så när jag upptäcker att det bara är enstaka trumljud som går från Reason, t ex... Redigerat 6 oktober 2004 av Dumb Dan
Dominator (oregistrerad) Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 (redigerat) Den hänger sig oftare än vad sovjetiska ubåtar gjorde intång på svenskt vatten på åttiotalet. 😄 :D Jag vet att man kan exportera... men ibland tycker jag att det blir lite omständigt att gå in i reason för att typ lyssna igenom ljud... Lathet kanske hehe. Redigerat 6 oktober 2004 av Dominator
Lindeberg Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 Du kan ju testa om det blir mer stabilt med annan Cubase-version / annat program? Annars så kör jag bara mer och mer i Reason nuförtiden, blir mycket roligare då. Tillochmed börjat rex:a gitarrer och plocka in i Reason...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.