dennisjr Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 (redigerat) Hei! Ville bare ta en tur innom for å presentere meg selv. Tenkte det kanskje kunne være av interesse for noen. Lager elektronisk musikk med influens i jazz, funk, disco etc. Du kan lytte til det siste på: myspace.com/jrdennis Jeg driver også mitt bittelille label hvor vi blant annet gir ut dj mixes. Vi leter etter alternative grooves fra alle stiler. Sjekk ut label siden på: akustikk.org Hope you like it! Redigerat 24 januari 2008 av dennisjr
Anders F Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Välkommen hit, hoppas du kommer trivas 😛 MVH Anders
hegobald Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Du snakker inte svensk och du lager musik? Har musiken varit trasig månne??? 😄 Nåväl välkommen ska du vare 😄
jarlo Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Hei!Ville bare ta en tur innom for å presentere meg selv. Tenkte det kanskje kunne være av interesse for noen. Lager elektronisk musikk med influens i jazz, funk, disco etc. Du kan lytte til det siste på: myspace.com/jrdennis Jeg driver også mitt bittelille label hvor vi blant annet gir ut dj mixes. Vi leter etter alternative grooves fra alle stiler. Sjekk ut label siden på: akustikk.org Hope you like it! Välkommen hit!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.