Decket (oregistrerad) Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Jag har: 4 st BOSS-pedaler 1 st VOX Cooltron 1 st Line 6 DL-4 Vilket case ska jag ha? Jag har tittat på BCB60 http://www.zzounds.com/item--BOSBCB60 Men hur ska jag få plats? Vill helst ha ett färdigt kit med el installerat. Kommer bli svårt det här anar jag :] Såg förresten att BOSS GT-10 har kommit. Är det någon skillnad i ljud mellan "vanliga" pedaler och dessa digitala multipedaler? Inte helt utan att man blir lite orolig att ens nyinköpta pedaler redan är föråldrade :/ Jättetack för svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 ett tips är att du bygger hela din låda själv.. behöver inte bli dyrt eller svårt.. lite pilligt, men roligt.. 😄 digitala simuleringsmultipedaler låter inte helt exakt som originalen, eftersom de innehåller inte samma saker. det låter väldigt nära, men det fattas självklart lite saker i dom digitala.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 På tal om att bygga: Är det någon som sett kraftaggregat som är små, avlånga och skulle passa på ett pedalbord? (Varför i hela världen skulle man vilja ha en adapter utanför pedalbordet?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 På tal om att bygga: Är det någon som sett kraftaggregat som är små, avlånga och skulle passa på ett pedalbord? (Varför i hela världen skulle man vilja ha en adapter utanför pedalbordet?) räcker det inte bara med en vanlig splittdosa då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Kolla upp T.Rex (t.ex hos 4Sound-kedjan). De har en väska för ett antal pedaler, strömförsörjning m.m. 😛 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Med en splitdosa och dessa jämrans väggtrafos så växer det på höjden. Inte är det vacker att skåda heller... Och fler 9V ut vore ju kanon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Med en splitdosa och dessa jämrans väggtrafos så växer det på höjden. Inte är det vacker att skåda heller... Och fler 9V ut vore ju kanon. så sant så sant.. hmm.. om man bygger in dom i lådan och täcker dom med lådan, kanske det kan gå.. jag skissar på det där och återkommer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.