Jump to content
Annons

Snapper!

KillwithSkill

Recommended Posts

Annons

Wav/aiff/mp3 osv. kan man lyssna på direkt med Quick Look. Smäll till mellanslags-tangenten och bläddra filerna med piltangenterna.

Vill du ha det mer komplicerat finns redan Audiofinder som även läser rex/rx2 och annat grejs.

Dela på andra sajter

Men exportera mp3, och exportera för att skicka iväg det gick på fanimej en sekund.. jag har letat efter en bra och snabb mp3konverterare till mina macar länge nu!! Grymt. Detta program kommer att införskaffas illa kvickt!! :rolleyes:

tack för info.

Dela på andra sajter

Det är ett kort ljud som mp3:as i demofilmen, så det är väl därför det går så fort. 😕

Tror att kodning med iTunes skulle gå lika fort på Audioeases demodator...

Dela på andra sajter

Det är ett kort ljud som mp3:as i demofilmen, så det är väl därför det går så fort. 😛

Tror att kodning med iTunes skulle gå lika fort på Audioeases demodator...

Visserligen, men om jag, som kör PT 6.4 (osx10.3.2) - innebär att jag endast kan använda ett program som använder CoreAudio itaget, sitter och behöver stänga av pro tools för att dra igång iTunes.. Känns som en väldigt smidigare lösning att bara köra om den till mp3 i finder, för att kunna skicka iväg filerna på nätet och smidigt utan att behöva stänga av iTunes och sen starta pro tools för att fortsätta mixa.. 😎

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.