KillwithSkill Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Kolla in det här: Se filmen direkt HÄR Smidigt som fasen! 😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Wav/aiff/mp3 osv. kan man lyssna på direkt med Quick Look. Smäll till mellanslags-tangenten och bläddra filerna med piltangenterna. Vill du ha det mer komplicerat finns redan Audiofinder som även läser rex/rx2 och annat grejs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Men exportera mp3, och exportera för att skicka iväg det gick på fanimej en sekund.. jag har letat efter en bra och snabb mp3konverterare till mina macar länge nu!! Grymt. Detta program kommer att införskaffas illa kvickt!! tack för info. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Om man nu skriver en nyhet kan man väl skriva vad nyheten handlar om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dado Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Om man nu skriver en nyhet kan man väl skriva vad nyheten handlar om? Klicka på länken så blir det klarare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Du menar inte det? Tog lite tid med mitt modem men nu vet jag att det inte var något program jag behöver... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Du menar inte det? Tog lite tid med mitt modem men nu vet jag att det inte var något program jag behöver... nehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Det är ett kort ljud som mp3:as i demofilmen, så det är väl därför det går så fort. 😕 Tror att kodning med iTunes skulle gå lika fort på Audioeases demodator... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 verkar litet smidig program... gillar dock hans smack-ljud och dialekt mer 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Det är ett kort ljud som mp3:as i demofilmen, så det är väl därför det går så fort. 😛Tror att kodning med iTunes skulle gå lika fort på Audioeases demodator... Visserligen, men om jag, som kör PT 6.4 (osx10.3.2) - innebär att jag endast kan använda ett program som använder CoreAudio itaget, sitter och behöver stänga av pro tools för att dra igång iTunes.. Känns som en väldigt smidigare lösning att bara köra om den till mp3 i finder, för att kunna skicka iväg filerna på nätet och smidigt utan att behöva stänga av iTunes och sen starta pro tools för att fortsätta mixa.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 verkar litet smidig program... gillar dock hans smack-ljud och dialekt mer Haha, ja visst pratade han skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TwistMe Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Smidigt som fasen! Finns det inte något liknande till PC? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.