monologik Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Tjena! tänkte presentera mig litegrann.. Marcus heter jag, 26 år, håller på mestadels med house musik, den har jag gjort på en mac g5 med logic samt hårdvarusynthar.... Har jobbat som mobil dj sedan 18 års ålder. har börjat pilla lite med reason nu och tänkte att det kan vara bra att ha ett forum att vända sig till när problem uppstår... mvh Marcus
Ludgo-Pelle Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Hej! Jaha, så du heter Marcus du. Och är 26 år, håller mestadels på med house musik, på en mac g5 med Logic och lite hårdvarusynthar...och har börjat pilla lite med reason säger du. Ja man kan ju inte vara perfekt så det är ju alldeles självklart att du är jättevarmt välkommen hit! Luta dig tillbaka och känn dig som hemma! Jag både tror och hoppas att du kommer att trivas. Hälsningar: Ludgo-Pelle
Memphis Postat 23 januari 2008 Postat 23 januari 2008 (redigerat) Vilken härlig stämning det blir varje gång någon presenterar sig Varmt välkommen! 🙂 /Memphis Redigerat 23 januari 2008 av Memphis
monologik Postat 23 januari 2008 Trådstartare Postat 23 januari 2008 man tackar man tackar! ja stämningen är det inge fel på! mvh marcus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.