Nystrom Postat 22 januari 2008 Postat 22 januari 2008 Undrar om nå har ett ljud paket till FL som typ i basic tutorialen för jag e inte så high på sånt och extremt ny och sedan hur gör man för att om man lagt till en grön grej på ett lju i en "pattern" för at ta bort den =(?
Nystrom Postat 23 januari 2008 Trådstartare Postat 23 januari 2008 Men snälla 66 visningar och inte ett enda svar kom igen hjälp en noob? 😆
Tenshie Postat 23 januari 2008 Postat 23 januari 2008 Kanske inte så många som förstår vad du menar med "en grön grej på ett lju i en "pattern"" Jag skulle gärna hjälpa om jag förstod vilken grön grej du menar 🙂
astaroth Postat 23 januari 2008 Postat 23 januari 2008 (redigerat) Om du menar att rutan blir grön när man trycker på den så spelas tex. hihat slag upp. testa å tryck på den igen. kommer ej ihåg om man skall högerklicka eller inte så försvinner det Redigerat 23 januari 2008 av astaroth
Piccazzo Postat 23 januari 2008 Postat 23 januari 2008 Om du inte e så haj på FL Studio kan du börja med att titta på ett par av dom här FL Studio Tutorials Någon av dom är säkert till någon nytta , Sedan finns det länkar här på forumet om du söker på svenska tutorials oxå..
Nystrom Postat 23 januari 2008 Trådstartare Postat 23 januari 2008 Ahh dom har jag kollat på och har hållt på och funderat och det jag menar är var man kan itta olika samples tror jag det heter och hu man tar bort olika efekter man lagt dit som tex ligger under chenel presets 😕
Piccazzo Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 (redigerat) Vart du hittar samples beror på vad för samples du är ute efter men det finns en uppsjö av tillverkare och dom flesta musikaffärer brukar oxå ha ett par skivor på lager. Big Fish Modernbeats Sounds online Vengeance Några av dom 100 tals som finns Redigerat 24 januari 2008 av Piccazzo
Lonian Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Vart du hittar samples beror på vad för samples du är ute efter men det finns en uppsjö av tillverkare och dom flesta musikaffärer brukar oxå ha ett par skivor på lager. Big Fish Modernbeats Sounds online Vengeance Några av dom 100 tals som finns Eller så menade han vart han hittar samplarna i programmet. Kolla rutan till vänster, där har du ditt ljud biblotek. Klicka och rota
Nystrom Postat 26 januari 2008 Trådstartare Postat 26 januari 2008 Nej dom åvan hade helt rätt men finns det inga gratis paket?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.