Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Undrar om nå har ett ljud paket till FL som typ i basic tutorialen för jag e inte så high på sånt och extremt ny och sedan hur gör man för att om man lagt till en grön grej på ett lju i en "pattern" för at ta bort den =(?

Annons
Postat

Kanske inte så många som förstår vad du menar med "en grön grej på ett lju i en "pattern"" :rolleyes:

Jag skulle gärna hjälpa om jag förstod vilken grön grej du menar 🙂

Postat (redigerat)

Om du menar att rutan blir grön när man trycker på den så spelas tex. hihat slag upp. testa å tryck på den igen. kommer ej ihåg om man skall högerklicka eller inte så försvinner det

Redigerat av astaroth
Postat

Ahh dom har jag kollat på och har hållt på och funderat och det jag menar är var man kan itta olika samples tror jag det heter och hu man tar bort olika efekter man lagt dit som tex ligger under chenel presets 😕

Postat
Vart du hittar samples beror på vad för samples du är ute efter men det finns en uppsjö av tillverkare och dom flesta musikaffärer brukar oxå ha ett par skivor på lager.

Big Fish

Modernbeats

Sounds online

Vengeance

Några av dom 100 tals som finns

Eller så menade han vart han hittar samplarna i programmet.

Kolla rutan till vänster, där har du ditt ljud biblotek. Klicka och rota

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.