RikardS (oregistrerad) Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Tjena! đ jag e en snubbe pĂ„ 17 Ă„r som spelar lite av varje. och har börjat med att spela in hemma:D spelar allt frĂ„n metal till pop. sĂ„ nu försöker jag lĂ€ra mej cubase ordentligt, sen sĂ„ jĂ€vlar đ
sixties Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 vĂ€lkommen, varför inte börja med ett bidrag till punkfestivalen. reggler mm. i lĂ€nken nedan. đ
Memphis Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 sĂ„ nu försöker jag lĂ€ra mej cubase ordentligt, sen sĂ„ jĂ€vlar đ đđ Varmt vĂ€lkommen! đ /M
RikardS (oregistrerad) Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 vĂ€lkommen, varför inte börja med ett bidrag till punkfestivalen. reggler mm. i lĂ€nken nedan. đ ska skriva ihop nĂ„got i dagarna o skicka in đ
sixties Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 det Ă€r rĂ€tt. man lĂ€r sig mycket pĂ„ att vara med i forumfestivalerna. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.