Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ett av 80-talets stora syntband, Yazoo, återförenas för att spela live i juni - efter 25 år. Yazoo utgörs dels av sångerskan Alison Moyet, dels av Vince Clarke, som innan dess var en del i Depeche Mode, och efter detta ena halvan av Erasure.

Såvitt vi vet är fem spelningar inplanerade, samtliga i England, och turnén heter påpassligt nog Yazoo Reconnected.

I maj kommer en samlingsbox att släppas, med en del tidigare outgivet material. Det verkar inte vara fråga om några nyskrivna låtar. Dock är alla gamla låtar ommastrade samt finns i surroundversioner.

www.yazooinfo.com

www.myspace.com/yazooofficial

Annons
Postat

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!

Det har varit en utav mina stora sorger här i livet att jag aldrig fick se Yazoo när det begav sig!

Har man lite tur så... kanske man kan få ett par biljetter!

Postat

Herregud! Vågar man nämna detta för hustrun? Hon kommer att sluta jobba fram tills hon har fått tag i biljetter... 😲

Postat
I morse kl 09.32 lyckades jag få tag i två biljetter till deras Londonspelning! 🙁

Kollade runt lite och det verkar som om biljetterna släpps förs den 30/1?

Postat
I morse kl 09.32 lyckades jag få tag i två biljetter till deras Londonspelning! 🙂

Kollade runt lite och det verkar som om biljetterna släpps förs den 30/1?

Som medlem på Alison Moyet's forum, fick man chansen att köpa biljetter i förväg. I fredagsmorse la dom ut en länk till en special hemsida där man kan beställa biljetter!

Ifall du är intresserad, gå till http://www.alisonmoyet.co.uk/forum/ och anmäl dig, och så får du länken. När jag kollade i morse fanns det en del biljetter kvar till olika spelningar. Tror dock att London är slutsåld, men det släpps ytterliggare biljetter den 30/1. 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.