peppemannen Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 (redigerat) Jag har ju ingen vidare koll på denna genre men hörde denna låt och kände igen den men kan inte komma på vilken grupp/låt.. Så hjälp en stackars okunnig 😮 Låten: Låten Redigerat 5 oktober 2004 av peppemannen
hackeman Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Ähh...? Det där kändes som nån såndär gissningstävling där man bara får höra ett par sekunder och sedan hänger löst i luften och undrar vad som hände... har du inget längre klipp?? 😮
peppemannen Postat 5 oktober 2004 Trådstartare Postat 5 oktober 2004 ok.. hehe.. ska fixa ett längre.. hold on
hackeman Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Pja.. inget jag kände igen egentligen, men jag googlade efter fragment jag hörde i texten och kom fram till att det är Dr.Stein med Helloween från 1988. 😮
Ken Kängström Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Det är såklart kultlåten DR.Stien med Helloween. Kai Hansen va med på den plattan åxå.
Ken Kängström Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Oj jag var visst lite sent ute. SRY hackeman. Behåll äran 😮
hackeman Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Oj jag var visst lite sent ute. SRY hackeman. Behåll äran 🙂 Du är mer värd äran, du kunde det utan hjälp av google juh. 😮
Ken Kängström Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Hehe lyssnat väldigt mycket på helloween faktiskt. Fräcka guror och skön sång 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.