Wibom Postat 20 januari 2008 Dela Postat 20 januari 2008 Fick svar sist, men nu märker jag att realtime priority funktionen inte finns på MAC. Så ska det inte gå att köra EZDrummer på MAC-versionen, eller vet någon hur man gör? Hela Tracktion dör när jag öppnar EZ. Tack på förhand! M.V.H. /Markus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 20 januari 2008 Dela Postat 20 januari 2008 Fick svar sist, men nu märker jag att realtime priority funktionen inte finns på MAC. Så ska det inte gå att köra EZDrummer på MAC-versionen, eller vet någon hur man gör? Hela Tracktion dör när jag öppnar EZ. Tack på förhand! M.V.H. /Markus Finns inte Realtime priority i Mac? Nähä... Vilken version av Tracktion? 3? Det finns en sprillans ny uppdatering hos Mackie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wibom Postat 20 januari 2008 Trådstartare Dela Postat 20 januari 2008 Fick svar sist, men nu märker jag att realtime priority funktionen inte finns på MAC. Så ska det inte gå att köra EZDrummer på MAC-versionen, eller vet någon hur man gör? Hela Tracktion dör när jag öppnar EZ. Tack på förhand! M.V.H. /Markus Finns inte Realtime priority i Mac? Nähä... Vilken version av Tracktion? 3? Det finns en sprillans ny uppdatering hos Mackie. Det är tvåan.. Får väl maila mackie själva och se vad de säger.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 20 januari 2008 Dela Postat 20 januari 2008 Kör du Intel Mac? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wibom Postat 21 januari 2008 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2008 Kör du Intel Mac? PPC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.